Piata imobiliara din Romania practica preturi europene, desi confortul locuintelor, dar si oportunitatile pe care le ofera orasele din Vest sunt de cele mai multe ori, superioare. O veste buna pentru
Subdiviziunea pietei imobiliare rezidentiale ar trebui sa cuprinda un sir foarte lung de factori, care ar simplifica foarte mult viata cumparatorului, dar in acelasi timp ar complica viata agentilor
Numarul hotelurilor si pensiunilor scoase la vanzare este in crestere in acest an cu 30%. Poate fi acest lucru oportunitate de investitii sau este un semn al crizei asupra afacerilor in turism?
Daca te numeri printre milionarii care isi cauta o casa, ai ales topul perfect. Cele mai impresionante oferte de pe piata au preturi pe masura. Cu toate ca in ultimii ani, segmentul rezidential de
Proprietarii solicita preturi mari pe apartamentele scoase la vanzare. Cumparatorii nu fac fata, asa ca se incheie tot mai putine tranzactii.Oferta de locuinte satisface numai 30% din cerere. Firmele
Locuinte din Statele Unite si vestul Europei, in special din Italia si Spania, sunt cumparate de cetateni romani pentru case de vacanta sau resedinte, la preturi duble fata de sumele solicitate in
Tot mai multe proiectele rezidentiale anuntate pana in prezent s-au blocat in stadiul de intentie, cel putin cinci companii imobiliare anuntand in ultima perioada amanarea inceperii constructiei a
Investitorii vor prezenta la editia din martie a Targului Imobiliar National circa 22.000 de locuinte, in valoare de peste patru miliarde euro, in proiecte rezidentiale atat in tara cat si in
Clientii care contracteaza locuinte pe perioada Targului Imobiliar National pot economisi intre 1.700 si 15.000 euro. Dezvoltatorii imobiliari participanti la Targul Imobiliar National (tIMOn) ce are
Dupa ce si-au deschis portofelele pe piata rezidentiala autohtona, romanii cu bani incep sa cumpere proprietati si in strainatate. Astfel de investitii sunt privite ca o sursa sigura de venit, dar si
Agentii imobiliari din toata lumea aleg sa-si promoveze proprietatile pe site-uri precum YouTube, care nu sunt dedicate tranzactiilor imobiliare, dar au multi vizitatori.