O serie de discutii intre angajatii Boeing arata ca acestia nu aveau incredere in modelul Max 737 si se fereau sa zboare cu el, inca dinainte de tragediile aviatice din Indonezia si Etiopia.
Un nou raport intocmit despre avioanele 737 MAX 8, implicate in cele doua tragedii aviatice din Etiopia si Indonezia, condamna "pilotii fara experienta" si companiile aeriene low-cost care ii
Boeing a promis miercuri 100 de milioane de dolari pentru a ajuta familiile afectate de accidentele fatale a doua avioane 737 MAX din Indonezia si Etiopia.
Boeing a finalizat actualizarea software a avioanelor 737 MAX, care sunt consemnate la sol din luna martie, dupa prabusirea a doua aeronave de acest tip intr-un interval de cinci luni.
Marea Britanie a luat decizia de a interzice toate zborurile cu Boeing 737 MAX 8, tipul de aeronava care s-a prabusit duminica in Etiopia, in spatiul sau aerian.
In ultimele sase luni, doua avioane Boeing 737 Max 8 s-au prabusit, unul in Indonezia si celalalt in Etiopia, aproape 350 de persoane pierzandu-si vietile in aceste tragedii aviatice.
Administratia Federala a Aviatiei din Statele Unite ale Americii (FAA) a transmis ca avioanele Boeing 737 Max 8 sunt "apte de zbor", insa, in contextul in care din ce in ce mai multe companii aeriene