Romanii au cumparat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de tuica profesionale, produse de fashion si beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blana naturala sau
Masini, electrocasnice, ceasuri, credite bancare, fashion, bijuterii, mobila, parfumuri si lista poate continua... Vorbim despre reduceri de preturi intr-o campanie botezata "Black Friday", dar care
Pentru ca de Black Friday piata online este inundata de oferte speciale, iar operatorii de comunicatii vin cu o gama larga de oferte speciale de telefonie, internet sau televiziune, Autoritatea
Aproape cinci milioane de romani au rotunjit conturile retailerilor in "Vinerea Neagra" din acest an, sesiunea de shopping indicand un bilant provizoriu al vanzarilor de peste 300 de milioane de lei.
Flanco anticipeaza vanzari de 110 milioane lei (24,8 milioane euro) in perioada campaniei de reduceri Black Week, care se va desfasura in 21-23 noiembrie, cu 53% mai mult fata de evenimentul similar
Dupa campania de reduceri de saptamana trecuta, unde rezultatele au fost peste masura asteptarilor, al doilea Black Friday, adica cel autentic, pare ca nu mai este la fel de atractiv. Parca la
Magazinele online au afisat ofertele de Black Friday, eveniment cu ocazia caruia majoritatea se asteapta la dublarea vanzarilor comparativ cu anul trecut. Reducerile anuntate sunt, in cele mai multe
Bucurestenii au mers vineri in marile centre comerciale sa vada care-i treaba cu reducerile de Black Friday, insa, cu putine exceptii, le-au gasit numai in magazinele de electronice si electrocasnice