Piata de bunuri de folosinta indelungata a crescut in primul semestru cu 11,6%, la 613 milioane euro, comparativ cu perioada similara din 2010, cea mai buna performanta fiind inregistrata pe
Serviciile bancare prin Internet au avut aproape cel mai mic succes in Romania, dintre tarile Europei Centrale si de Est. Astfel, procentul de penetrare de 4% pe piata romaneasca paleste in fata
Pana acum trei ani, piata era cuprinsa de febra cladirilor de birouri. Se construia mult, fara sa se tina cont de eficienta sau dotari tehnologice. Urmarile acestei neglijente se vad in facturile
Dupa caderea de 40% din 2009, piata de electrocasnice da semne de revenire. Nu s-a ajuns inca la volumele dinainte de criza, dar semnele sunt optimiste. Vezi cum arata afacerile celor trei mari
Vanzarile de televizoare 3D se vor tripla in 2011, pana la 4.200 de unitati, se arata intr-un studiu Gfk, preluat de NewsIn. In 2010, romanii au cheltuit 3,7 milioane euro pentru aproximativ 1.400 de
20% dintre utilizatorii de telefonie mobila au doua sau mai multe cartele SIM pe care le folosesc in general pe aparate telefonice diferite, iar aproape 40% din romani au auzit de aparatele dual-SIM,
Vanzarile de bunuri de folosinta indelungata au scazut anul trecut cu 42,6%, la 1,42 miliarde euro, fata de 2008, cand au crescut cu 11,5%, cea mai slaba performanta inregistrand-o sectoarele IT si
Doar 13% dintre utilizatorii de internet sunt dispusi sa plateasca pentru continut online, 8% dintre acestia ar accepta o taxa in schimbul unui continut fara publicitate, iar 5% ar fi gata sa
Un studiu GfK Romania arata ca 62% dintre internautii romani sunt persoane curioase carora le place sa se documenteze,cautand informatii pe Google, urmatoarele pe lista dupa folosirea celui mai
Romanii incep sa investeasca din nou in bunuri de lunga durata, ceea ce ajuta piata electronicelor sa iasa din cirza, este concluzia unui studiu Gfk Romania. Potrivit studiului preluat de
Ritmul de crestere a vanzarilor de bunuri de larg consum, in moneda nationala, s-a redus, la sase luni, cu cinci puncte procentuale, de la 22% la 17%, fata ianuarie-iunie 2008, ciocolata, produsele
Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo International a inregistrat in S1 2009 o cifra de afaceri de 190 milioane lei, in scadere cu 50% fata de S1 2008, iar pentru a doua
Scaderea cu 40% a vanzarilor de bunuri de folosinta indelungata ar fi fost si mai mare fara programul Rabla pentru frigidere si masini de spalat.Vanzarile de produse electronice si electrocasnice din
Piata bunurilor de larg consum si-a pastrat in primul trimestru al anului cresterea de 18% fata de perioada similara a anului trecut, influentata atat de un pret mai mare cu 10% platit de gospodarii,
Romanii mizeaza pe succesul personal si pe o viata frumoasa atat timp cat isi pot cumpara produse de marca si dispozitive electronice care sa le usureze munca de zi cu zi. Astfel, daca 23% dintre
Piata romaneasca a bunurilor de folosinta indelungata a insumat, in primul trimestru, 356 milioane euro, in scadere cu 33,4% comparativ cu acelasi trimestru din 2008, cele mai afectate fiind
Produsele electrocasnice mari au inregistrat in trimestrul 4 din 2008 un declin abrupt in vanzari de 18,7%, aducand si vanzarile din intregul an pe un trend negativ de 2,7%, potrivit unui studiu
Piata de retail din Romania ar putea depasi valoarea de 100 miliarde euro, in 2010, daca rata de crestere medie anuala de peste 17% va fi pastrata, potrivit unui studiu de piata al companiei de
Lanturile mari de retail din Romania isi maresc in fiecare an cota din totalul pietei de vanzari, iar potentialul de crestere pentru hipermarketuri si supermarketuri ramane ridicat, potrivit
Potrivit unui studiu facut de compania GfK, doar 15 marci romanesti sint cu adevarat cunoscute atit in Romania, cit si in strainatate. Printre acestea se numara Dacia, Arctic, Borsec, nume care sint,