Reteaua de socializare Snapchat, renumita pentru faptul ca mesajele si fotografiile postate pe aceasta se autodistrug la cateva secunde dupa ce sunt vazute de utilizatori, a anuntat vineri ca va
Facebook Inc. a anuntat joi, pe blogul oficial al companiei, ca va lansa spoturi publicitare "premium". Noul serviciu va fi initial disponibil unui numar mic de advertiseri.
Facebook va incepe joi sa distribuie spoturi publicitare video, care vor rula pe pagina principala a utilizatorilor atat pe platforma web, cat si pe smartphone-uri.
Facebook, cea mai mare retea de socializare online din lume, a urcat in acest an pe locul al doilea in topul veniturilor din publicitate digitala in SUA, devansand Yahoo si Microsoft, intr-o piata
Microsoft, Apple, Google si Facebook pregatesc noi sisteme pentru monitorizarea si controlul informatiei pe internet, care vor inlocui asa-numitele "cookies" - micile secvente de soft utilizate in
Facebook a raportat rezultate financiare peste asteptari, dar actiunile companiei au trecut de pe crestere pe scadere dupa ce compania a anuntat informatii privind incetinirea ratei de utilizare in
Facebook Inc. planuieste sa introduca spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma sa aduca retelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de
Facebook va introduce incepand din luna iulie spoturi publicitare video in pagina "Noutati" (News Feed), pentru a obtine o noua sursa de venit de la advertiseri, decizie care i-ar putea nemultumi pe
Facebook a realizat anul trecut un profit net de 1,31 miliarde de doalri, in urcare cu 13% fata de nivelul din 2011, in timp ce veniturile au crescut cu 37%, la 5 miliarde de dolari, potrivit
Investitorii care au cumparat actiuni Facebook asteptandu-se la o crestere semnificativa pe termen scurt au fost naivi, a declarat James Gorman, directorul general al bancii de investitii Morgan
Banii se revarsa pur si simplu pe piata de publicitate mobila, numai anul trecut aceasta ajungand la o valoare de 5,3 miliarde de dolari. Totusi, nu toate reclamele si actiunile de promovare isi
Atitudinea fata de micii investitori a bancilor care au pregatit oferta publica initiala a Facebook si procesele impotriva retelei de socializare si intermediarilor operatiunii amintesc de urmarile
In cazul Facebook, grupul american a considerat ca spoturile publicitare distribuite pe reteaua de socializare au un impact redus asupra consumatorilor, iar in cazul finalei campionatului de fotbal
Lumea se invarte in jurul lor fiindca sunt companiile care au transformat criza in oportunitate. Giganti precum Starbucks, Pepsi si Nike au gasit moduri inovative de a folosi universul social-media
Aplicatiile gratuite pentru Facebook, telefoane si tablete nu au costuri financiare implicite pentru utilizator, dar sunt "platite" cu informatii personale sensibile, de la inclinatii politice si
Reclama este sufletul comertului. Iar marile corporatii au un suflet pe masura. General Motors a cheltuit impresionanta suma de 4,2 miliarde de dolari pe advertising, anul trecut. Tu poti sa-ti
"Umorul te poate aduce in zona de brand neserios. Nu trebuie sa plictisesti consumatorul. Exagerarea unei directii duce la plictiseala, apare un efect care in engleza se numeste "wear-out",