Strategiile de business adoptate de vecinii bulgari si sansele de revenire ale litoralului romanesc printr-o promovare eficienta combinata cu investitii substantiale, sunt evaluate in fiecare an,
Turismul romanesc si reprezentantii acestuia trebuie sa invete de la modelele de succes din jurul sau.
Din ce in ce mai multi romani prefera sa-si petreaca sfarsitul de saptamana in statiunile de pe litoralul bulgaresc, avand in vedere preturile practicate de hotelurile bulgaresti, potrivit Mediafax
Grupul spaniol Sol Melia, al treilea lant hotelier ca marime din Europa, vrea sa intre pe piata romaneasca in urmatorii ani prin deschiderea de unitati de patru si cinci stele pe litoral si in
Grupuri importante precum Intercontinental, Starwood, Marriott sau Rezidor au anuntat intrarea cu noi branduri pe piata hoteliera din Romania. Vincent Levy, senior director acquisition&development in
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite