Dupa un an si jumatate in care s-a laudat ca va dezvolta intreaga Romanie cu ajutorul parteneriatelor publice-private (PPP), Cabinetul Dancila a inceput sa dea inapoi. Deja a anuntat ca renunta la
Deputatul USR Catalin Drula a scris, vineri, pe pagina personala de Facebook ca ministrul Transporturilor, Lucian Sova, a spus ca nu construieste autostrazi pentru ca, daca le-am avea,
Ministrul Finantelor, Eugen Teodorovici, a declarat, sambata, referindu-se la informatiile conform carora Guvernul renunta la proiectul cu Banca Mondiala pentru autostrada Comarnic - Brasov, ca
Banca Mondiala si statul roman au agreeat de principiu termenii contractuali de asistenta in proiectul autostrazii Ploiesti-Brasov, documentele urmand sa fie supuse aprobarii intr-o reuniune a
Premierul Mihai Tudose a declarat, miercuri seara, ca Guvernul are in plan construirea de noi tronsoane de autostrazi, el precizand ca este vorba de proiecte in valoare de 10 miliarde de euro.
Lucrarile de constructie de autostrazi vor fi finantate din imprumuturi publice si acciza pe carburanti in limita unui plafon de 7 miliarde euro, la care se adauga 4,8 miliarde euro din fonduri
Romania trebuie sa aiba ca prioritati imediate terminarea autostrazii Transilvania si a coridorului IV pan-european pentru a se conecta la infrastructura Uniunii Europene, intrucat Romania si
Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructura de Interes National si Investitii Straine, Dan Sova, anunta intr-un interviu acordat Business24 ca va cere o ancheta in cazul semnarii contractului
"Un singur scenariu ar ameninta un acord cu FMI si acela ar fi cresterea poverii asupra gospodariilor in loc de taxarea bancilor! ". Sa nu credeti cumva ca citatul apartine vreuneia din autoritatile
Ministrul Finantelor, Florin Georgescu, sustine ca finalizarea negocierilor cu Fondul Monetar International creeaza stabilitate financiara Romaniei, predictibilitate si transparenta mediului de
Coruptia, managementul prost si incapacitatea de a utiliza fondurile europene au franat dezvoltarea infrastructurii romanesti. Ludovic Orban, fost ministru al Transporturilor, a vorbit intr-un
Presedintele Traian Basescu a declarat, la intalnirea de la Washington cu reprezentantii comunitatii romanesti, raspunzand unei intrebari privind Bechtel, ca Banca Mondiala ar fi trebuit sa recomande
In loc sa fie o tara de tranzit din care sa castige foarte mult, Romania ar putea deveni o insula de liniste econonica totala. "Daca intarziem 3-4 ani cu inceperea constructiei autostrazii
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania va fi obligata, conform noului acord cu FMI, sa isi majoreze veniturile in 2011, una dintre metode fiind reconsiderarea
Cu problemele financiare ale Greciei, Uniunea Europeana a intrat in capcana exuberantei demagogii care domina la Bruxelles si in principalele cancelarii ale vechiului nucleu al constructiei europene
Statul roman tine cu tot dinadinsul sa demonstreze ca este cel mai slab administrator. Statul tinde sa devina un perceptor care incaseaza banii fara sa se intrebe, apoi, cu ce eficienta administreaza
Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare (BIRD) au convenit extinderea perioadei de tragere din imprumutul acordat pentru sprijinirea sectorului transporturilor pana la 31
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) va primi, in septembrie, un imprumut de 199.916.006,58 lei din veniturile Trezoreriei Statului pe o perioada de cinci ani,
Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri seara, ca asteapta o reactie "pozitiva" din partea bancilor si ca parteneriatul dintre Guvern si acestea sa fie inca valabil, pentru ca altfel
Pentru intretinerea si cosntructia drumurilor din Romania se cheltuie cu peste 40% mai mult decat media europeana, a spus marti presedintele PSD, Mircea Geona, citand un studiu al Bancii Mandiale.
Romania va trebui sa investeasca anual intre patru si cinci miliarde euro anual in urmatorii 10 - 15 ani pentru a construirea a circa 3.000 de kilometri de autostrada si pentru intretinerea retelei
Pana la sfarsitul anului viitor, in Romania ar trebui sa se infiinteze o Companie pentru Dezvoltarea Infrastructurii, care sa absoarba fondurile UE si sa dezvolte proiecte de interes national,
Lucrarile la cele cinci drumuri se estimeaza ca vor incepe in a doua parte a acestui an, iar valoarea proiectului ar putea fi in jurul a 300 de milioane de euro. Compania Nationala de Autostrazi si
Desi criza financiara mondiala a afectat intr-o anumita masura si tara noastra, exista totusi cai prin care investitorii romani pasionati isi pot inmulti banii. In Romania, cum era de asteptat, piata