În ultimul an, metodele de plată digitală au cunoscut o creștere impresionantă, modificând modul în care consumatorii din România își gestionează finanțele și efectuează achiziții.
Ionuț Gabără este antreprenor cu o experiență de peste 13 ani în mediul de business românesc și administrator al companiei GBR Point. Învățând meserie de la tatăl său, Ionuț a luat
Promotiile din aceasta perioada la aproape toate serviciile si produsele ii atrag pe foarte multi romani. Politia spune ca cei care fac cumparaturi in mediul online pot fi usor de pacalit si face
Incasarile generate cumparaturile realizate de catre romani, in editia din acest an a "Black Friday", vor depasi 400 de milioane de euro, dupa ce, in 2021, suma a fost in jurul a 350 milioane de euro
După o pauză de 2 ani în care au organizat doar evenimente online, echipa Gomag revine cu un nou summit cu prezența fizică, special pentru antreprenorii din eCommerce.
Începutul anului 2020 a semnificat un pas major în ceea ce privește progresul comerțului electronic. Restricțiile extrem de dure impuse de către autorități pentru a împiedica răspândirea
În 2021, an puternic marcat de pandemie, la fel ca şi precedentul, romanii au cheltuit, în medie, 52.6 euro pentru cumpărături de pe internet. Această valoare este cu 5,8% mai mare faţă de
An de an articolele preferate de romani de Black Friday au ramas in continuare electronicele si electrocasnicele. Aceasta tendinta se mentine si in 2021, cele mai cautate produse ramanand
A venit momentul acela din an cand incepe febra cumparaturilor. Este evident ca aceasta perioada este cea mai profitabila pentru vanzarile online. Urmeaza intr-un timp foarte scurt o multime de
Cantitatea de haine cumparate per capita in Uniunea Europeana a crescut cu 40% in ultimii 25 de ani, ca urmare si a unei scaderi a preturilor in asa-numita fast fashion, ceea ce automat a antrenat si
Statisticile finale publicate de organizatorii evenimentului Black Friday arata ca in Romania au fost facute 539.000 de tranzactii online pe data de 13 noiembrie - aproape dublu fata de anul
Accesarea retelelor de social media este activitatea cea mai frecventata de opt din zece romani (83%) atunci cand ''navigheaza'' pe Internet, in timp ce, in cazul a aproape trei sferturi (73%),
Fie ca va confruntati cu un val de cheltuieli medicale neasteptate, fie ca v-ati pierdut slujba sau ca locuinta dvs. are nevoie de reparatii urgente, un lucru este sigur: aveti nevoie de bani. Si
Mai bine de jumatate (54%) dintre romani au de gand sa faca cumparaturi de Black Friday in acest an, arata datele oferite de cel mai mare marketplace din Romania. Daca multe dintre lanturile mari de
Proiectul GLAMI Fashion (Re) search de cercetare pe termen lung a pietei e-commerce din Romania lanseaza noi informatii cu privire la impactul pandemiei COVID-19 asupra cumparaturilor de vara si a
Efectele crizei sanitare in plan financiar se fac simtite in buzunarele romanilor, determinand schimbari importante si in ceea ce priveste alocarea resurselor.
Dupa doua luni de stare de urgenta, 63% dintre angajatii romani care au raspuns la un sondaj realizat de platforma de recrutare BestJobs spun ca au reusit sa puna bani deoparte in aceasta perioada,
Desi cumparaturile online continua sa creasca la nivelul UE, doar 22% dintre bulgari si 23% dintre romani au facut achizitii online in 2019, fata de o medie de 60% inregistrata in Uniunea Europeana
Statul acasa si, in general, protejarea de coronavirus, au dus la o serie de schimbari in ceea ce priveste comportamentul de plata al romanilor. Pentru a vedea cat de mari sunt aceste schimbari,
Revolut, platforma financiara globala cu peste 1 milion de utilizatori in Romania, face publice date care arata modul in care comportamentul de consum al romanilor s-a schimbat in timpul pandemiei de
Micii fermieri duc astazi greul crizei. Dar nu sunt singuri. In mijlocul unei pandemii care a schimbat obiceiurile de consum si pe fondul unui excedent de productie, fermierii locali, parteneri cheie
Sectorul de e-commerce din Romania a depasit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decat in 2018 cand valoarea comertului online a fost estimata la aprox. 3,6
Mai bine de jumatate dintre consumatorii romani nu au incredere ca promotiile de Craciun sunt reale, iar trei sferturi prefera sa cumpere cadouri din hipermarketuri, arata un studiu efectuat de
Perioada Craciunului este extrem de profitabila pentru comercianti si reprezinta un motiv de ingrijorare pentru romani, care nu stiu daca vor avea resursele necesare sa acopere toate cheltuielile.
Romanii au cheltuit cel mai mult, in medie 800 de lei, pentru achizitionarea de televizoare si produse electronice, cu ocazia Black Friday 2019, iar o treime dintre utilizatorii de Internet si-au
In weekendul reducerilor (15 - 17 noiembrie), romanii au cumparat si platit online de peste 245 de milioane de lei, in crestere cu 24% in comparatie cu 2018. Luand in considerare atat comenzile
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, alaturi de partenerii iSense Solutions, lanseaza rezultatele studiului anual "Comertul electronic pe piata din Romania".
PayU Romania, liderul pietei de plati online, estimeaza ca Black Friday isi va continua trendul ascendent, iar editia de anul acesta va aduce o crestere cu 25% a valorii tranzactiilor online
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, alaturi de partenerii iSense Solutions, lanseaza primele rezultate ale studiului anual "Comertul electronic pe piata din