Unul dintre cei mai importanți factori care influențează succesul unei companii este numărul de clienți. Dacă firma ta are mai mulți clienți noi, automat sporesc șansele unui ROI mai mare.
Nu doar in tara noastra, ci pretutindeni in lume, pandemia de COVID-19 a cauzat o scadere drastica a bugetelor dedicate publicitatii. La ora actuala, in Europa de exemplu, antreprenorii investesc cu
Nexstar Media Group, cel mai mare furnizor de stiri locale din SUA, a facut un test pentru a vedea ce se intampla daca timp de o luna nu mai foloseste tehnologiile Google care plaseaza reclame pe
Google a eliminat, in 2017, peste 100 de reclame mincinoase sau abuzive pe secunda, echivalentul a mai mult de 3,2 miliarde de elemente care au incalcat politicile publicitare ale gigantului american
Promovarea unei afaceri in segmentul online poate fi un subiect complex dar este una dintre cele mai rentabile metode prin care business-ul tau poate atinge culmile succesului si poate sa ajunga la
Apelul facut de juristii Google in fata Comisiei Europene, care decis sa amendeze gigantul IT cu 2,4 miliarde de euro, nu pare sa aiba sanse de reusita, crede un analist european.
Am ajuns sa traim in perioada in care totul se petrece in mediul online: aici se cauta si se acceseaza cele mai importante informatii, se creeaza opinii si se iau deciziile de achizitii.
(P) Raspunsul intrebarii din titlu este afirmativ. Orice site care doreste sa atraga clienti pentru servicii sau pentru produse are nevoie de vizibilitate in motoarele de cautare.
Romexpo va fi la inceputul lui octombrie kilometrul 0 al industriei de tehnologie in Europa Centrala si de Est. Reprezentantii a peste 4.500 de companii din regiune vor participa la cea de-a cincea
PR2Advertising.ro te invita sa participi la a doua editie a conferintei "Branduri si branding". Daca esti interesat de advertising, marketing, vrei sa stii de ce este important brandingul si care
Este bine-cunoscut faptul ca o afacere va avea intotdeauna de castigat atunci cand se promoveaza pe toate caile posibile. Una dintre ele este optimizarea web. Un concept relativ nou in Romania,
Au ramas mai putin de 30 de zile pana la cel mai important eveniment de eCommerce din aceasta toamna, din Cluj-Napoca: TeCOMM, ce va avea loc in 21-22 octombrie si va aduce impreuna oameni de afaceri
Dorin Boerescu este un antreprenor cu o experienta de business de mai bine de 15 ani in publicitate si online. Daca in 2011 cucerea piata din Bulgaria cu proiectul sau 2Parale, iata ca in 2015
Nu e nici o competitie, sunt cifre care pentru noi inseamna mult, acum cand ne-am reinventat si... stii cum e cand capeti experienta: te uiti in trecut cu nostalgie si atentie, sa vezi ce-ai facut
Mediafax Group anunta preluarea unui procent minoritar din actiunile 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, se arata intr-un comunicat dat publicitatii vineri.
Recunoscut la nivel international ca o autoritate in SEO, PPC si publicitate online, Brad Geddes, fondatorul Certified Knowledge si autorul celei mai avansate carti despre Google AdWords, vine in
Operatorul de telecomunicatii Romtelecom a initiat, in luna iunie, un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile prin cresterea vizibilitatii
Peste 40.000 de turisti sunt asteptati pe litoral pentru minivacanta de 1 Mai si Paste. Din batalia care se duce in oferte pentru clienti are de castigat si Google,
E oficial, stop joc: Google a castigat razboiul tabletelor. Android este peste Apple, Microsoft si orice alta companie care vrea sa-si faca loc in piata tabletelor.
Foarte multe companii mici si mijlocii din Romania au inceput sa-si faca publicitate prin intermediul retelei Facebook. Reclamele sunt targetate si apar in functie de activitatea pe care o are
eMAG intra pe piata de publicitate online, prin intermediul propriului sistem de marketing afiliat Profitshare. Mutarea arunca eMAG in lupta directa cu 2Parale - care isi propune dublarea retelei in
Vlad Andries conduce trei afaceri, la doar 28 de ani, cea mai recenta fiind o investitie de 30.000 de euro cu care spera sa ajunga la "break-even" chiar la sfarsitul lui 2013.
Google intra in afaceri cu credite, odata cu lansarea, luni, in Marea Britanie a unui program pentru finantarea achizitiilor de publicitate online oferita de grup.
In ciuda discrepantelor care exista intre statisticile Facebook si cele ale Google AdWords, marile companii au inceput sa realizeze ca sistemul de reclama platita de la Facebook le poate mari