Grup Feroviar Roman a primit inapoi garantia de 20,2 milioane de euro abia la sase luni de la incercarea de privatizare a CFR Marfa, informeaza, marti, compania.
Guvernul vrea revitalizarea CFR Marfa printr-un management profesionist si cedarea unui pachet minoritar, potrivit noului program de guvernare, desi in scrisoarea de intentie transmisa FMI si-a
Privatizarea HZ Cargo din Croatia este in desfasurare, potrivit Grampet, care infirma informatiile legate de incetarea procesului, dar precizeaza ca preluarea se va incheia daca situatia
Grup Feroviar Roman nu se astepta ca formalitatile de restituire a garantiei de 10 milioane euro depusa in cadrul procesului de privatizare a CFR Marfa sa dureze atat de mult si
Grup Feroviar Roman (GFR) nu ar fi avut toti banii pentru preluarea CFR Marfa, considera ministrul Transporturilor Ramona Manescu, care afirma ca ministerul inca nu a inapoiat companiei detinute de
Guvernele ar trebui sa inceapa un nou val de privatizari in perioada urmatoare, insa de data aceasta ar trebui sa se concentreze pe proprietati. In prezent, cand economiile tarilor avansate se
Firmele au nevoie de o comunicare mai buna cu reprezentantii institutiilor statului, care trebuie sa inteleaga ca traiesc din taxele si impozitele de la privati, afirma Gruia Stoica, proprietarul
Companiile Grup Feroviar Roman (GFR), SNCF (Franta) si RZD (Rusia) vor primi avizul pentru a participa la etapa a doua a privatizarii companiei feroviare de transport marfa si pasageri TRAIN OSE din
Omul de afaceri Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman (GFR), a declarat marti ca analizeaza posibilitatea de a cere o ordonanta presedintiala in justitie prin care privatizarea CFR Marfa sa
In urma intalnirii de la ora 15 intre Gruia Stoica si reprezentantii Ministerului Transporturilor, mai multe surse au declarat pentru mai multe posturi de televiziune ca privatizarea a esuat. Pe de
Termenul limita de plata de catre cumparator a sumei de 170 milioane euro pentru preluarea a 51% din actiunile CFR Marfa ramane 14 octombrie, data dupa care Ministerul Transporturilor va anunta cum
Comisia de privatizare a CFR Marfa analizeaza amanarea termenului de finalizare a procedurii, scadent la jumatatea lunii, si a cerut informatii de la Concurenta privind durata unei decizii a
Grup Feroviar Roman (GFR) a virat joi 90,4 milioane de lei (aproximativ 20 milioane de euro) intr-un cont escrow deschis la Banca Transilvania, suma reprezentand 10% din pretul de cumparare a 51% din
Consiliul Concurentei va trimite o solicitare catre Grup Feroviar Roman (GFR) pentru completarea datelor din notificarea privind preluarea CFR Marfa, a anuntat joi presedintele autoritatii de
Termenul pana la care Grupul Feroviar Roman (GFR) trebuie sa achite toti banii pentru preluarea pachetului majoritar al CFR Marfa a fost decalat pana la data de 20 decembrie 2013, deoarece tranzactia
Procedura de privatizare a CFR Marfa este "in termen", dar va fi reluata daca nu se va finaliza in graficul stabilit, respectiv pana la jumatatea lunii octombrie, a declarat marti ministrul
Solicitarea depusa marti de Grup Feroviar Roman (GFR) la Consiliul Concurentei pentru aprobarea preluarii CFR Marfa este incompleta, a declarat sambata, la Sinaia, presedintele Consiliului
Premierul Victor Ponta i-a cerut noului ministru al Transporturilor, Ramona Manescu, sa il cheme, luni, pe castigatorul licitatiei de privatizare a CFR Marfa si sa semneze contractul de vanzare,
Contractul de privatizare a companiei CFR Marfa ar putea fi semnat luni, a declarat premierul Victor Ponta, precizand ca decizia depinde de noul ministru al Transporturilor, Ramona Manescu.
Directoarea Fondului Monetar International Christine Lagarde se va afla in 15 si 16 iulie in vizita in Romania, o tara pe care FMI o forteaza sa se vanda, comenteaza luni Slate.fr.
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
CFR Marfa va prelua datorii bugetare de 606 milioane lei de la CFR SA, prin compensarea unei parti din sumele pe care operatorul feroviar de marfa le are la compania de infrastructura, iar creantele
Ion Þiriac considera ca firmele de stat nu trebuie sustinute cu orice pret, ci eficientizate, iar pentru privatizari este nevoie de viziune, si spune ca daca in cazul CFR Marfa se doreste vanzarea
FMI impune Romaniei sa privatizeze companiile de stat pana la sfarsitul lunii aprilie, dar tara noastra poate pierde zeci de milioane de euro in urma acestor masuri, potrivit analistului economic
Dan Diaconescu si-a exprimat intentia de a participa si la privatizarea CFR Marfa, companie cu peste 9.000 de agajati. Organizatorul procesului de privatizare, Ministerul Transportului (MTI), nu stie
Valentin Ionescu, fost ministrul al Privatizarii in Guvernul CDR, crede ca procedura aleasa pentru privatizarea Oltchim este gresita. Statul trebuia sa mentina pachetul majoritar de actiuni si sa
Privatizarea companiei Tarom este greu de indeplinit, pe fondul indeciziilor politice, proastei administrari si din cauza pierderilor uriase pe care le genereaza in fiecare an.