Profitul Renault, al treilea mare producator auto european, a crescut cu 25% in primul semestru din 2014, datorita cererii mai solide pentru brandul Dacia si a reducerii cheltuielilor, transmite
Vanzarile globale de autovehicule sub brandul Dacia ale grupului Renault au crescut cu 24,3% in primele sase luni, la 263.110 unitati, asigurand in cea mai mare parte din avansul de 4,7%, la 1,37
Veniturile Renault au scazut cu 0,1% in primul trimestru, la 8,26 miliarde euro, din cauza aprecierii euro pe pietele valutare, in pofida vanzarilor mai mari de autoturisme, Dacia inregistrand cea
Renault a produs Dusterul cu numarul 1 milion, la patru ani de la lansare, la fabrica din Curitiba, Brazilia, automobilul urmand sa fie livrat unui client din aceasta tara, a anuntat grupul francez.
Renault, al doilea mare producator de automobile din Franta, a inregistrat anul trecut o crestere cu 3,1% a vanzarilor, sustinute de cererea mare pentru Dacia.
Grupul francez Renault ar putea produce monovolumul Dacia Lodgy, dar si SUV-ul Duster, in Indonezia, pentru a profita de cererea de pe piata din Asia de Sud-Est.
Vanzarile Dacia au crescut cu 16,5% in primul semestru, la 211.400 unitati, cu evolutii pozitive in toate regiunile, datorita succesului Duster, dinamicii mai bune a modelelor Lodgy si Dokker si
Majoritatea constructorilor auto sunt de parere ca situatia economica fragila si supracapacitatea de productie vor determina Europa sa ramana principala piedica in dezvoltarea sectorului auto mondial
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Fiat analizeaza lansarea unui brand low-cost care sa concureze Dacia, iar daca planul va fi aprobat automobilele vor fi construite in afara Europei pentru reducerea costurilor de productie, a
General Motors Corp (GM) si PSA Peugeot Citroen au renuntat la ideea de a dezvolta impreuna un model mare si au anuntat ca alianta lor se va baza pe dezvoltarea a trei proiecte ce vizeaza vehicule
In 2012 industria auto s-a caracterizat prin pierderi masive pe piata europeana si nevoia de reorientare a companiilor fie catre noi piete, fie catre noi strategii pentru a reusi sa ajunga din nou la
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
Succesul Renault in Rusia, una dintre ultimele piete unde grupul francez mai poate spera la crestere semnificativa, depinde de evolutia Lada, evitata acum de rusi din cauza calitatii deficitare, insa
Profitul BMW a crescut cu 18% in primul trimestru, in contextul in care China a surclasat pentru prima data SUA, devenind cea mai mare piata auto din lume.
Volkswagen, Opel si Ford sunt cele mai tranzactionate marci pe piata auto second hand in mediul online din Romania, inregistrand la inceputul anului cel mai ridicat numar de anunturi publicate,
Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a dezmintit miercuri informatiile aparute in presa franceza potrivit carora intentioneaza sa lanseze un nou model low-cost de 2.500 de euro destinat
China va vinde cu 3 procente mai multe masini in 2011, fata de 2010, pana la 17.7 milioane de untitati, ocupand astfel primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial. Pe locul doi se vor afla
Dacia, marca low-cost care sustine vanzarile Renault, are probleme pe pietele emergente, insa se bucura de succes in statele dezvoltate, unde cumparatorii incearca sa faca economii, ceea ce erodeaza
Negocierile Renault-Nissan pentru obtinerea unei participatii majoritare la AvtoVAZ ar putea fi ultima oportunitate a aliantei conduse de Carlos Ghosn de a deveni lider in Rusia, una dintre cele mai
Renault si Dacia vor vinde 500.000 de automobile low-cost in acest an, similar cu nivelul inregistrat anul trecut, in pofida crizei financare si recesiunii care au "facut ravagii" pe unele piete
Renault vrea sa lanseze pana in 2012 pe piata indiana o masina la pret redus si cu un consum scazut de carburant, in parteneriat cu grupul indian Bajaj, a anuntat, marti, seful constructorului auto
Cresterea economica din Europa va fi anemica, pe termen scurt, insa, estimarile pe termen lung sunt pozitive, urmand a se baza pe tehonologiile verzi, potrivit unora dintre cei mai important
In cei 10 ani de la preluarea Dacia, Renault a investit in Romania 1,5 miliarde de euro, iar platforma de la Mioveni a devenit cel mai mare centru de productie din grupul Renault. In zece ani, Dacia
Desi toti analistii sunt de acord ca cifra avansata de Guvern in Proiectul de Buget pe 2001 (25-27%) este hazardata, nimeni nu poate nega totusi procesul de Dezinflatie lenta in care se afla angajata
BloomBiz si revista Bilant va prezinta o analiza a impactul noii Dacia Logan asupra pietei auto. Scenarii posibile privind uzina de la Craiova.Dacia este marca noastra nationala, desi, la origine,
Constructorul auto francez Renault SA intentioneaza sa utilizeze platforma sa de productie a actualului model ieftin Logan pentru a produce o versiune si mai ieftina a acestui automobil destinat
Constructorul auto francez Renault studiaza piata britanica pentru posibila lansare a modelului Logan, produs in Romania pentru pietele emergente, in anul 2008, informeaza un articol aparut la
Pe masura ce cresterea cererii de noi automobile stagneaza pe pietele dezvoltate, companiile auto investesc in dezvoltarea unor modele low-cost destinate pietelor emergente.Renault a debutat in
Alianta Renault - Nissan va putea lansa o masina care sa coste 3.000 de dolari, destinata unor piete precum India sau China, a afirmat Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan, la salonul de la Frankfurt. El