101 idei din 15 orase din Romania au aplicat in competitia Future Makers - Solutii COVID-19, a Social Innovation Solutions si Coca-Cola in Romania si juriul a ales pe aceia care vor primi sprijin
Lanturile de aprovizionare sunt supuse unei presuni continue de a tine pasul cu toate schimbarile: de la aparitia unei noi generatii de consumatori, la evolutia tehnologica rapida si digitizarea
Conceptul de neuromarketing a aparut prima data in 2002, iar primul studiu stiintific a fost publicat in 2004 in revista Neuron. In acest studiu, cercetatorii de la Baylor College of Medicine au
Hotpod Yoga este cea mai noua tendinta intre iubitorii de yoga: un studio pop-up cu multa caldura (37 de grade Celsius) si fara conotatii mistice neaparat, un concept pe care trei tinere l-au adus
Marii retaileri si furnizorii lor s-au reunit la Conferinta Progresiv "Rethink Retail", evenimentul anului din FMCG, care s-a desfasurat la Sinaia in perioada 12-14 martie.
Sorin Blaga si-a pus amprenta pe proiectele de comunicare ale Philip Morris, Rompetrol si Adevarul, iar acum este directorul celei mai mari companii de consumer engagement cu si mai multe nume mari
Maia Novolan a bus bazele marketingului interactiv in Romania inca din 1996, intr-un moment cand aceasta strategie nu era tocmai cunoscuta si aplicata in Romania.
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Bursa de la Atena va pierde peste un sfert din valoarea sa, odata cu plecarea Coca-Cola din Grecia, ajungand de la nivelul de 39,2 miliarde de dolari, la aproximativ 31 de miliarde de dolari. Acest
Brandingul este important pentru o companie pentru ca poate aduce venituri suplimentare si poate consolida imaginea unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor.
Companiile au invatat ca prin retelele de socializare se pot promova usor si ieftin. Campaniile de marketing pe Facebook ajung, de multe ori, la un numar mai mare de utilizatori decat o fac mediile
Liderii europeni trebuie sa coopereze pentru rezolvarea crizei din zona euro, intrucat solutiile nationale pot conduce doar la disolutie, considera, intr-o scrisoare deschisa postata pe site-ul
Pentru o companie, notorietatea brandului si introducerea lui cu succes pe piata sunt prioritati. Totusi, in conditiile in care concurenta devine din ce in ce mai apriga, firmele trebuie sa se
“Gaseste-ti job-ul care-ti place si nu trebuie sa mai muncesti deloc” este motto-ul care i-a mobilizat intotdeauna pe unii dintre angajatii de top ai GlaxoSmithKline, companie care si-a
Michalis Imellos va fi noul director general al Coca-Cola HBC Romania&Republica Moldova, incepand cu 4 iulie, conform NewsIn. Imellos il va inlocui pe Calin Dragan, care va fi director
Oamenii de marketing nu se joaca intotdeauna dupa reguli. Mai ales atunci cand incearca sa elimine concurenta. Ultimii zeci de ani au fost marcati de razboaie intre giganti, cum ar fi Coca-Cola si
Producatorul de lactate Danone Romania isi schimba echipa de management si il numeste pe Laurentiu Tulvan in functia de director Industrial si pe Irina Fadeeva in functia de director Lant Distributie
Daca inaintezi pe Dambovita, de la Hanul Manucului in aval, cam prin dreptul ridicaturii fostului mal consolidat al Bisericutei lui Bucur Ciobanul, in triunghiul spiritual format de aceasta cu
PepsiCo Inc. a anuntat promovarea directorului financiar, Indra Nooyi, in functia de director executiv al companiei producatoare de bauturi racoritoare. Astfel, Indra Nooyi devine una dintre cele mai
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
Potrivit unui studiu Synovate, prezentat in cadrul conferin?ei "Strategic Branding", Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand
In zilele de 21 si 22 noiembrie 2007 va avea loc Inspire 2008, eveniment organizat de Evensys in colaborare cu Starcom, Cosmote, Beko si Coca-Cola la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti. Cei
Folosirea de catre o companie a ceea ce se numeste A"trade marketingA" sau mai pe romaneste, A"publicitate la punctul de vanzareA", ar putea fi de acum inainte elementul cheie privind succesul unui
Diviziile din Romania sunt pentru multe din companiile straine prezente in tara noastra o foarte buna sursa de castig. Orhideea Bucuresti este al treilea magazin din lume din punct de vedere al
Sint bine pregatiti, au neaparat o facultate absolvita, daca nu chiar mai multe. Unii au studii complete realizate in strainatate sau o diploma MBA. Sint cei care ridica firmele si le pregatesc
Prezenta si amplificarea crizei financiare si economice aduce cu sine un nou pericol pentru tarile din Europa de Est, si anume iminenta unei crize valutare, astfel ca monedele lor nationale ar putea
Directorul general al operatorului de telecomunicatii Romtelecom, Yorgos Ioannidis, a anuntat duminica schimbari in echipa de top management si reducerea tarifelor la telefonie fixa si serviciile de
Mark Earls si Richard Hartell, specialisti de talie mondiala in strategie si marketing, vor sustine doua seminarii in cadrul evenimentului Inspire 2008, care va avea loc in zilele de 21 si 22
Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Altex a anuntat joi ca a numit-o pe Alina Bulgariu in functia de director financiar si pe Mihaela Mitescu in functia de vicepresedinte si membru in