Trei din patru masini diesel Volkswagen poluante din Uniunea Europeana (UE) inca nu au fost rechemate pentru remedii, situatia fiind mai grava pentru consumatorii din Europa Centrala si de Est, unde
Scandalul Volkswagen pare sa isi fi gasit o rezolvare partiala, directorul executiv Matthias Mueller anuntand la inceputul saptamanii ca a ajuns la un acord cu KBA, organismul cu rol regulator din
Scandalul Volkswagen, deja unul dintre cele mai mari si cele mai costisitoare din istoria auto, ar putea deveni si unul dintre cele mai "ucigatoare".
Directorul general al grupului auto Volkswagen, Matthias Mueller, va profita de vizita Angelei Merkel la Beijing pentru a o insoti in deplasarea de saptamana aceasta in China.
Cele 11 milioane de masini Volkswagen ale caror teste de poluare au fost falsificate au lasat in urma cate un milion de tone de noxe in fiecare an, echivalentul unui adevarat dezastru de mediu.
Constructorul german de automobile BMW a rechemat 120.000 de masini diesel, majoritatea in Europa, din cauza unei defectiuni electrice la sistemul de filtrare a motorinei, transmite Mediafax.In
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite