Sigur ți s-a întâmplat, măcar o dată în viață, să te fixezi pe o pereche de încălțăminte bărbați și să o cumperi doar pentru că îți place foarte mult, fără să iei în calcul
Pentru ca nicio tinuta nu poate fi completa fara accesoriile potrivite, incaltamintea are un rol extrem de important in modul in care arati. Fie ca vorbim despre cea pentru femei sau pentru barbati,
Asa cum iti ingrijesti hainele, pe care le depozitezi in locuri sigure pentru sezonul urmator, acelasi lucru trebuie facut si cu incaltamintea. Atunci cand se termina un anotimp, incaltarile de care
Noi, cei mai mari, atunci cand ne gandim la adidasi pentru copii, oftam. Pentru ca o pereche de adidasi pentru copii e mai ieftina decat una pentru cei mari, iubitori de alergat sau de sport, oricare
Incaltamintea sport este nelipsita din garderoba noastra, indiferent de anotimp si indiferent de stilul vestimentar abordat, iar atunci cand vine vorba despre incaltari, adidasii originali sunt cea
Hainele sport sunt foarte utile. De multe ori, atunci cand vii de la serviciu abia astepti sa dai jos hainele incomode pe care esti obligat sa le porti la birou si sa te imbraci cu ceva cat mai comod
Statisticile arata ca tot mai multi romani prefera sa-si faca cumparaturile online, anul trecut ei facand achizitii in aceasta maniera in valoare de 1,2 miliarde de lei.
In centrele comerciale gasesti foarte multe magazine in care se vand adidasi de toate felurile: running, casual, trainers si asa mai departe. Chiar daca oferta este foarte mare, pe piata pare ca este
Poti fi clientul fidel al unei marci de incaltaminte sport, dar acest lucru nu va conta foarte mult atunci cand iti propui sa intri in afaceri cu un magazin adidasi online.
Okazii.ro a inregistrat in anul 2013 o crestere a volumului tranzactiilor cu 20% comparativ cu anul trecut, iar pentru 2014, estimarile arata acesta va urma un trend ascendent pe Okazii.ro si se
Okazii.ro, unul dintre cele mai mari site-uri de comert electronic din Romania, a ajuns, la 13 ani de la lansare, la o oferta record de 2,4 milioane de produse, fata de 5.000 de produse, pe care le
Lumea se invarte in jurul lor fiindca sunt companiile care au transformat criza in oportunitate. Giganti precum Starbucks, Pepsi si Nike au gasit moduri inovative de a folosi universul social-media