Omul de afaceri Ion Þiriac spune ca perioada de criza nu este la final si business-ul este in continuare pe minus, dar Romania ramane interesanta pentru investitii, iar "lumea se va napusti din nou"
Sunt puternici, au viata inainte si, mai ales, au foarte multi bani! Tinerii au reusit sa isi gaseasca locul printre cei mai bogati 500 de miliardari romani.
Romania se va adanci in criza anul viitor, sustine omul de afaceri Ion Tiriac, care subliniaza ca actuala criza va mai dura si ca in 2011 romanii vor trai si mai rau, relateaza Mediafax."Matematica
Ion Alexandru Tiriac, mostenitorul grupului Tiriac, crede ca a trecut ce e mai rau din criza. El sustine ca Tiriac nu vinde actiunile pe care le detine in afacerile locale Metro, UniCredit Bank sau
Peste jumatate (54%) dintre romani se asteapta ca Romania sa iasa din criza economica abia peste trei ani sau chiar mai mult, in timp ce doar 5% estimeaza o iesire din criza in 2010, arata un sondaj
Cele doua accidente de cale ferata, soldate din fericire doar cu pagube materiale, arata starea deplorabila a infrastructurii feroviare, in care nu s-a investit aproape nimic in ultimii 20 de ani
Omul de afaceri Dinu Patriciu este singurul roman care apare anul acesta in clasamentul miliardarilor lumii intocmit de Forbes, cu o avere estimata la 1,8 miliarde de dolari, in scadere fata de anul
Criza financiara internationala nu s-a resimtit foarte mult in cifra de afaceri a Tiriac Holdings, a declarat Ion Alexandru Tiriac, fiul lui Ion Tiriac si reprezentantul sau in cadrul grupului, cu
Tiriac Imobiliare si-a propus sa atraga in cadrul echipei sale noi specialisti din domeniul imobiliar, recunoscuti in plan national si international pentru experienta capacitatile si abilitatile lor,
Industria de textile si IT-ul vor trece pana in 2010 de la un deficit acut de personal la excedent. Transporturile si logistica, insa, domenii care acum nu au probleme, se vor confrunta in anii
Incertitudinea inregistrata de segmentul imobiliar rezidential, situatie care a dus la scaderea apetitului cumparatorilor pentru apartamente, schimba strategiile companiilor care vizau acest segment,