General Motors (GM) intentioneaza sa intre pe piata masinilor ieftine din Europa, pentru a recupera din cota de piata pierduta, prin lansarea unei linii low-cost produsa sub marca Opel, care ar putea
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Producatorul auto american Ford intentioneaza sa dezvolte un model low-cost bazat pe subcompactul Fiesta, care va fi vandut in intreaga lume, dar nu va fi un brand independent low-cost.
Asa cum ne-a obisnuit, Dacia isi mentine gama de modele in zona low cost, iar modelul Lodgy nu face exceptie, cel putin la variantele de baza. Insa daca vrei ceva mai mult, pretul se apropie de cel
Skoda vrea ca Europa sa devina locul in care afacerile sale sa fie cele mai profitabile, a anuntat CEO-ul companiei, in contextul in care majoritatea competitorilor se chinuie sa ramana pe linia de
Dacia urmeaza sa faca publice in cursul zilei de marti rezultatele financiare pentru 2011. Producatorul auto local reprezinta "varful de lance", dar vanzarile din Romania au scazut in fiecare an al
Grupul francez PSA Peugeot-Citroen intentioneaza sa relanseze marca low-cost Simca, care ar concura si cu Dacia, potrivit informatiilor aparute joi in presa germana, preluate de Focus.de, anunta
Vanzarile globale ale automobilelor low-cost, din care face parte si Dacia cu modelele Logan si Sandero, vor creste cu 500% la nivel global pana in 2010, potrivit firmei de consultanta A.T. Kearney.
Dealerii auto din Romania se intrec in promotii si reduceri de preturi pentru a-i convinge pe oameni sa-si schimbe vechiul autoturism cu unul nou.Prin dublarea primei de casare sau cu ajutorul unor
Constructorii de automobile, prezen?i la cel mai important salon auto din lume, ?i-au exprimat interesul fa?? de modelele ecolgice, ins? pentru o parte dintre companii viitorul se anun?? sumbru.
Milioanele de tone de petrol din Marea Neagra ar fi fost binevenite pentru Ucraina si din punctul de vedere al pietei auto, dubla fata de cea din Romania. Vanzarile de masini noi din Ucraina aferente
Salonul Auto de la Geneva reflecta din plin recesiunea economica mondiala, cresterea pretului carburantului si eforturile constructorilor auto de reducere a emisiilor poluante, in acord cu noile
THE TIMES (Marea Britanie) - Viitorul ultimei fabrici de asamblare Ford din Marea Britanie, cea de furgonete de la Southampton, este amenintat de concurenta reprezentata de fabricile din Turcia si
Planurile Ford de a construi la Craiova un centru pentru un nou model de masina low cost sunt puse in pericol de Comisia Europeana, potrivit "Financial Times". Presa internationala relateaza pe larg
Ideea unei masini fiabile, dar ieftine, pentru pietele emergente este promitatoare pentru marci precum Toyota, Fiat, NIssan sau General Motors, care spera sa atinga acelasi succes ca si Renault cu
Cautarea disperata a profitului i-a impins pe toti marii constructori sa investeasca in zona emergenta a Europei de Est, scrie ziarul italian A"La StampaA".Noul El Dorado pentru industria
Producatorul indian de automobile Tata Motors Ltd., cel care a produs primul sau automobil in urma cu doar zece ani, lanseaza marti cea mai ieftina masina din lume, de 2.500 de dolari, la jumatate de
Francezii de la Renault vor arunca in lupta cu GM si Ford noile modele Lada, pentru a controla una dintre cele mai mari piete auto din Europa.AvtoVAZ, cel mai mare producator de autovehicule din
Planurile Ford Motor de a construi un nou centru low-cost de productie a automobilelor in Romania au primit o lovitura din partea Comisiei Europene, care a demarat o ancheta asupra unui presupus
LE FIGARO (Franta) - Angajatii filialei Renault nu vor sa fie salariati low-cost. Este a doua zi de greva pentru uzina Dacia din Romania care fabrica celebrul model Logan al Renault. intalnirea
EL MUNDO (Spania) - Pariul de milioane al fabricantior de automobile din tarile Europei de Est privind producerea de vehicule cu costuri laborale minime - isi pierde din atractivitate. In cei 4 ani
Se lasa bariera peste piata "masina de oras la 5.000-6.000 de euro". Producatorii speculeaza cresterea pietei si vin cu oferte mai scumpe. Piata "Micului gigant" este disputata practic de toti
Producatorii auto incep sa recurga la tactici neobisnuite in SUA si Marea Britanie pentru a atrage tot mai multi clienti - benzina gratis pentru cateva luni de la cumpararea unui nou model sau
Expansiunea Dacia pe segmentul masinilor in doua volume are in vizor majorarea vinzarilor, dar si oferirea unei alternative mai ieftine la modelele Chevrolet Aveo si Ford Fiesta. Existenta in gama