Dupa un deceniu in care reprezentantii industriei auto au investit sume importante pentru reducerea capacitatii motoarelor de automobile, noile teste de poluare ii obliga sa isi regandeasca strategia
Luxemburgul si-a inaugurat recent zona libera de taxe in care vinurile vechi, operele de arta, bijuteriile si alte bunuri scumpe sunt ferite de mana inspectorilor fiscali. Nimic neobisnuit totusi ca
Grupul francez Renault a vandut joi, printr-o oferta privata, o participatie de 6,5% la producatorul suedez de camioane Volvo, pentru 12,8 miliarde de doroane suedeze (1,5 miliarde de euro),
Ford ar putea inchide cel putin o fabrica europeana, unde se estimeaza ca supracapacitatea de productie a companiei o depaseste pe cea a General Motors, in contextul in care profitul este redus de
Atunci cand Tata Motors a cumparat de la Ford marcile Jaguar si Land Rover, in 2008, pentru 2,5 mld. dolari, investitorii au celebrat prin vanzarea actiunilor detinute la cele doua companii. Dar cine
Branzul Chrysler se bucura de un buzz pozitiv crescut in ultimul timp, in mod special datorita reclamelor difuzate in timpul Super Bowl, cea mai urmarita competitie sportiva din Statele Unite. Dar
PSA Peugeot Citroen, care a rezistat mult timp propunerilor de colaborare facute de Fiat, ar putea decide pana la urma ca o alianta cu producatorul auto italian este singura cale de a reduce
BloomBiz si revista Bilant va prezinta o analiza a impactul noii Dacia Logan asupra pietei auto. Scenarii posibile privind uzina de la Craiova.Dacia este marca noastra nationala, desi, la origine,
Trnava, Slovacia. Inaugurarea aici a unei fabrici de automobile, cu un capital de 890 milioane dolari, a fost un eveniment major pentru Slovacia. Primul- ministru si alti oficiali guvernamentali au
Daca inainte de 1989 industria auto din tarile din Europa Centrala si de Est, in afara de Romania, fie nu exista, fie nu producea nici pe de parte atitea modele, astazi, tari precum Ungaria produc
Tarile din Europa Centrala si de Est au inregistrat cele mai bune performante in activitatea de comert international din ultimul deceniu. In 10 ani, acestea au reusit sa-si dubleze cota de piata, la
Constructorii mondiali de automobile sunt de aceeasi parere cum ca producerea de masini in Rusia ar putea fi un succes pe o piata in dezvoltare exploziva, dar multi sunt prudenti, din cauza
Europa Centrala si de Est (CEE) va continua sa aiba un avantaj substantial ca destinatie a investitiilor straine directe (FDI), se arata intr-un studiu al Organizatiei de Comert Exterior a Japoniei,
INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE: Fabricantul francez de automobile Renault a incheiat joi un acord cu conglomeratul indian Mahindra & Mahindra pentru construirea a 500 000 de masini pe an la o fabrica