Vedeta anului 2020 in domeniul afacerilor a fost comertul electronic. Sunt extrem de multe articole in media despre ascensiunea puternica din e-commerce in Romania, iar foarte multi antreprenori au
Mircea Turdean, directorul general al Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, afirma ca prelungirea autorizatiilor pentru a putea vinde pe piata
O serie de producatori romani doresc sa-si modifice sau sa achizitioneze linii de productie de masti si combinezoane sanitare, iar saptamana viitoare ar putea incepe productia la cel putin unul
Farmec, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, continua investitiile in modernizarea echipamentelor si liniilor de productie, pregatind constant fabrica pentru dezvoltarea
Peste 20 de companii importante din Japonia vor participa la misiunea economica de la Bucuresti, programata in luna noiembrie a acestui an, principalele zone de interes pentru investitorii japonezi
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, este unul dintre finalistii competitiei "Made in Romania", proiect desfasurat de Bursa de Valori Bucuresti.
Febra cumparaturilor a cuprins din nou Romania, la inceput de primavara, si, pentru ca timpul nu ne mai permite sa strabatem magazinele, online-ul este cea mai la indemana solutie.
Potrivit cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro in 2017, cu peste 40% mai
Miercurea Mintilor Creative, primul eveniment din Romania destinat antreprenorilor cu business-uri creative, este organizat pe 29 noiembrie, in deschiderea sezonului de cumparaturi de Sarbatori.
Sa faci un cadou memorabil unui barbat este o adevarata provocare, iar conceptul de "Gift Concierge" vine ca un colac de salvare in cele mai dificile momente. Elena Miu a sesizat aceasta nevoie
Magazinul online de produse naturiste Vegis.ro a inregistrat o cifra de afaceri de 1,36 milioane de euro in primele 9 luni ale acestui an, in crestere cu 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Producatorul roman de cosmetice Farmec a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 milioane de euro, inregistrand astfel o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.
Numele Farmec rezoneaza in mintea fiecarui roman, indiferent de varsta. Cu o istorie de 125 de ani si o cifra de afaceri de 152 milioane de lei in 2014, brandul este un adevarat veteran cu infatisare
Clujenii de la Farmec au inaugurat recent primul magazin de brand din Italia, in Acqui Terme, o zona turistica aflata la 50 de km distanta de Genova, faimoasa pentru izvorul cu apa sulfuroasa, ce
Povestea business-ului Pravalia Mica a inceput in prima parte a anului 2012, cand fondatorii afacerii, Tudor Barbu si sora sa Alina Grigore, deveneau reprezentanti si distribuitori oficiali pe
Numarul tichetelor cadou oferite angajatelor in intervalul 1-8 martie in 2014 a crescut cu aproape 50% comparativ cu anul anterior, arata rezultatele unei analize Sodexo pe 1.000 de companii
Cristian Onetiu este un antreprenor vizionar, care a reusit sa vada din timp potentialul produselor Bio pe piata romaneasca. Si-a dat seama ca prea multi tineri au probleme de sanatate si a fondat
Crema de protectie solara este nelipsita din geanta de plaja, insa nu orice crema se potriveste oricarui tip de ten. Fiecare cifra inscrisa pe ambalajul cremei protectoare ar trebui sa-ti transmita
Cand vine vorba despre sanatate si frumusete, nu poti face rabat de la calitate. In acest weekend iti recomandam o crema romaneasca antirid care a ocupat primul loc la World Quality Selections 2014,
Preturile produselor oferite de magazinele online din strainatate au continuat, in 2013, sa fie mai mici decat cele din magazinele romanesti, arata o analiza realizata de PayPal, care a verificat
Mircea Turdean, directorul general Farmec, vede brandul emblematic al Romaniei in materie de "frumusete" ca pe "o a doua casa". Asa cum alegi sa-ti faci mereu imbunatatiri in casa in care locuiesti,
Unul dintre cele mai longevive branduri de cosmetice de pe piata locala, Farmec, ramane pe lista preferintelor consumatorilor pe o piata disputata de branduri internationale. O noua strategie de
Dan Lazarescu, omul care a pus pe picioare companii precum TotalSOft sau Medicover, celebra creatoare de moda Irina Schrotter sau fostul sportiv Ivan Patzaichin lupta pentru relansarea unui sector
Economia Romaniei a ramas una dintre cele mai slabe din Europa din punct de vedere al competitivitatii, astfel ca autoritatile trebuie imperios sa adopte politici publice si strategii de dezvoltare
Infrastructura rutiera, infrastructura sistemului sanitar romanesc si birocratia sunt principalele probleme pe care le au companiile americane care au investit in Romania, spune consilierul economic
Valoarea totala neta a pietei de publicitate locale va fi de 295 de milioane de euro in acest an, in scadere fata de 2012, cand a ajuns la 303 milioane de euro, potrivit studiului Media Fact Book,
Piata de publicitate online din Romania a fost anul trecut de 22,1 milioane de euro (98,6 milioane de lei), in crestere cu 7% fata de anul anterior, potrivit studiului ROADS.
Irina Schrotter si Ivan Patzaichin pregatesc, impreuna cu un grup de oameni de afaceri romani, un cluster in industria canepii, care isi propune sa readuca faima de altadata acestui sector falimentar
Infiintata in urma cu peste 50 de ani, Farmec Cluj-Napoca a fost cateva decenii singura sursa de produse cosmetice pentru populatia Romaniei. A supravietuit taierii importului de materii prime,