In ciuda esecului privatizarii CFR Marfa, Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman, a anuntat ca firma pe care o reprezinta va participa din nou la privatizarea transportatorului feroviar, in
In urma intalnirii de la ora 15 intre Gruia Stoica si reprezentantii Ministerului Transporturilor, mai multe surse au declarat pentru mai multe posturi de televiziune ca privatizarea a esuat. Pe de
Privatizarea CFR Marfa va esua daca omul de afaceri Gruia Stoica nu va plati, luni, la termenul stabilit, diferenta de 170 de milioane de euro, a precizat, vineri, Ministrul Transporturilor, Ramona
Grupul Feroviar Roman dispune de suma de bani necesara pentru preluarea CFR Marfa, respectiv 172 milioane de euro, insa trebuie vazut daca Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile
Comisia de privatizare a CFR Marfa analizeaza amanarea termenului de finalizare a procedurii, scadent la jumatatea lunii, si a cerut informatii de la Concurenta privind durata unei decizii a
Grupul Feroviar Roman a platit pana acum 30 de milioane de euro pentru achizitia CFR Marfa si va plati diferenta pana la 202 milioane de euro ulterior avizului Consiliului Concurentei, potrivit unui
Termenul pana la care Grupul Feroviar Roman (GFR) trebuie sa achite toti banii pentru preluarea pachetului majoritar al CFR Marfa a fost decalat pana la data de 20 decembrie 2013, deoarece tranzactia
Grup Feroviar Roman (GFR) a virat joi 90,4 milioane de lei (aproximativ 20 milioane de euro) intr-un cont escrow deschis la Banca Transilvania, suma reprezentand 10% din pretul de cumparare a 51% din
Procedura de privatizare a CFR Marfa este "in termen", dar va fi reluata daca nu se va finaliza in graficul stabilit, respectiv pana la jumatatea lunii octombrie, a declarat marti ministrul
Contractul de privatizare al CFR Marfa a fost semnat, la ministerul Transporturilor, iar omul de afaceri Gruia Stoica, care detine GFR este, in mod oficial, patronul CFR Marfa.
Membrii Consiliului Suprem de Aparare a Tarii au avut o discutie constructiva legata de procesul de privatizare a companiei CFR Marfa, nefiind emisa nicio alta decizie a Consiliului pe aceasta tema,
Executivul a publicat miercuri seara in Monitorul Oficial Hotararea de Guvern privind vanzarea pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa. Guvernul a stabilit ca termenul de finalizare a
Consiliul Suprem de Aparare a Tarii (CSAT) CSAT a avizat de trei ori, pana in prezent, privatizarea CFR Marfa, a declarat vineri purtatorul de cuvant al Guvernului, Andrei Zaharescu, dupa ce
Consiliul Superior de Aparare a Tarii (CSAT) nu a avizat niciodata un contract de privatizare, dupa incheierea procesului de licitatie, pentru ca acest lucru nu intra in atributiile CSAT, anunta
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Guvernul Romaniei a solicitat mai multe derogari de la Fondul Monetar International (FMI), pentru ca nu a indeplinit nici jumatate dintre angajamentele asumate. Consiliul director al FMI se reuneste
Trei companii au cumparat pana in acest moment caietul de sarcini in procesul de privatizare a companiei CFR Marfa, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, intr-o conferinta
Companiile care au depus oferte la etapa de precalificare pentru achizitionarea a 51% din actiunile CFR Marfa sunt aceleasi care au depus oferte si la procedura precedenta, si anume Grup Feroviar
Companiile interesate de CFR Marfa mai pot depune doar miercuri, pana la ora 16.00, documentele de precalificare, acesta fiind termen de decadere, potrivit anuntului postat pe site-ul Ministerului
Statul roman converteste in actiuni datoriile transportatorului feroviar si impune cumparatorului conditii de natura sociala care contravin normelor europene si pot atrage anularea contractului,
Grup Feroviar Roman si Transferoviar Grup, doua din cele mai mari companii romanesti din domeniul transportului feroviar, sunt interesate de privatizarea CFR Marfa, a anuntat vineri, ministrul
Anuntul de privatizare al CFR Marfa va fi publicat cand isi vor termina treaba cei de la Deloitte, cred ca pe 6 - 8 aprilie, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, Relu Fenechiu, ministrul
Investitori din Polonia si Cehia si-au exprimat intentia de a prelua CFR Marfa, a declarat directorul general al companiei, Constantin Zaharia, care a adaugat ca procesul de privatizare poate atrage
Toate guvernele care si-au asumat, in negocierile cu organizatiile internationale, termene fixe de finalizare a privatizarii unor obiective complexe, cum este Oltchim, au gresit, a declarat, miercuri
Licitatia cu strigare pentru privatizarea Oltchim incepe, vineri, la ora 12.00, cand vor fi deschise plicurile cu ofertele financiare depuse de candidatii care vor sa cumpere compania.
Dan Diaconescu a plecat la Munchen in Germania, fara sa ajunga la vreo concluzie in cadrul negocierilor pentru contractul de vanzare-cumparare a Oltchim. Noul actionar majoritar la combinatul din
Managerii privati care vor fi numiti la companiile de stat ar putea castiga lunar sume care ajung pana la 75.000 de euro brut, la care se vor adauga milioane de euro anual in cazul unor societati cu
Sindicalistii si conducerea CFR Marfa au semnat, marti, noul Contract Colectiv de Munca valabil pentru anul 2011, care prevede protectie pentru salariatii care urmeaza sa fie disponibilizati, prin