In prezent, companiile intra in contact cu clientii lor prin tot mai multe canale, atat online, cat si offline. Insa, timpul pe care consumatorii il petrec in relatie cu un brand este limitat, de
Odata cu cresterea numarului de cazuri si a masurilor luate de autoritati pentru prevenirea raspandirii COVID-19, efectul asupra mediul de afaceri este tot mai puternic, majoritatea industriilor sunt
In urma celor 4 Hackathoane desfasurate simultan weekend-ul trecut in Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu si Timisoara, 45 de tinere echipe de start-up tehnic se alatura celor 28 deja calificate dupa
Pretul unui bilet la un festival de renume poate fi o investitie considerabila, la fel ca si o vacanta binemeritata. Ca sa fie siguri ca totul merge ca pe roate si riscurile sunt, totusi, sub control
Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si
Ai o idee de business si ti-ar de folos sa stii ce urmaresc potentialii tai clienti? Business24 iti recomanda Consumer Report, o enciclopedie de informatii despre cele mai importante segmente de
Managerii romani folosesc social media, cel putin la nivel personal, dar utilizarea acestui mediu in scopuri de business este intalnita mai ales la nivelul companiilor multinationale si mai putin la
Majoritatea romanilor (89%) intentioneaza sa cheltuie mai mult in decursul acestui an, in timp ce doar 14% dintre acestia planuiesc sa-si mareasca soldul economiilor, arata un studiu despre
Pe 1 si 2 iunie 2006 secretele Marketingului Direct va sunt dezvaluite la Crowne Plaza, la conferinta RoDirect 2006.Conferinta se adreseaza celor interesati de marketingul direct, strategii de