InterContinental Hotels Group, una dintre cele mai importante companii hoteliere din lume, a anuntat ca va readuce brandul Holiday Inn in Romania odata cu semnarea contractului pentru Holiday Inn
Odata cu trecerea timpului generatiile de angajatori si angajati se schimba, de aceea, spatiul de birouri necesita anumite modificari ale designului si nu numai.
In 22 aprilie, va avea loc la Ateneul Roman cea de-a sasea editie a Hope Concert, evenimentul anual cultural si de responsabilitate sociala organizat de Hope and Homes for Children in sprijinul
Sa faci un cadou memorabil unui barbat este o adevarata provocare, iar conceptul de "Gift Concierge" vine ca un colac de salvare in cele mai dificile momente. Elena Miu a sesizat aceasta nevoie
Numele Farmec rezoneaza in mintea fiecarui roman, indiferent de varsta. Cu o istorie de 125 de ani si o cifra de afaceri de 152 milioane de lei in 2014, brandul este un adevarat veteran cu infatisare
Aura Ipate este o profesoara de limba engleza cu experienta in management educational care a reusit sa faca pasul decisiv in viata: a renuntat la catedra si si-a deschis propria afacere.
Monica Eftimie este noul director de marketing al lantului de restaurante KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Hard Rock Cafe, precum si al brutariilor Paul si Cinnabon din Romania.
Afla secretul celor mai de succes campanii de marketing realizate de companiile mari din toate segmentele de business. De la General Motors pana la Maggi sau Coca Cola, fiecare caz aduce o situatie
Pentru o companie, notorietatea brandului si introducerea lui cu succes pe piata sunt prioritati. Totusi, in conditiile in care concurenta devine din ce in ce mai apriga, firmele trebuie sa se
Desi companiile cheltuiesc miliarde, in fiecare an, pentru a-si fideliza clientii si pentru a fi sigure ca produsele lor raspund nevoilor consumatorilor, putine dintre acestea reusesc sa primeasca un
Desi, in mare parte, 2010 a fost un an al redresarilor graduale, pentru unele branduri sau companii a insemnat ultimul an de viata. Windows XPMulte companii au hotarat sa continue sa lucreze
Cadourile de Sarbatori pentru angajati si bugetul alocat pentru ele reprezinta o decizie dificila pentru manageri, mai ales intr-o perioada in care companiile nu au cum sa obtina rezultate financiare
Peste 16% dintre masini nu au polita RCA * Banca Nationala se teme de prabusirea preturilor la case * BVB baga fondurile mutuale la apa * Greva bursiera, un fiasco * Arcelor si rusii detroneaza
Media Insight realizeaza pentru marca Wiesana un proiect special de sponsorizare: promotia A"Arata-le iubirea taA", desfasurata in perioada martie A- iunie 2006.Conceptul este construit in jurul