Grupul Grampet continua campania lansata in luna mai si doneaza unul dintre cele zece aparate de testare COVID-19 spitalului de copii Victor Gomoiu din Bucuresti, impreuna cu 1.000 de kituri de
In contextul pandemiei de Coronavirus, Grupul GRAMPET anunta proiectul Trenul Solidaritatii Romanesti, mobilizand transportul feroviar pentru companiile romanesti care realizeaza importuri de
Guvernul vrea revitalizarea CFR Marfa printr-un management profesionist si cedarea unui pachet minoritar, potrivit noului program de guvernare, desi in scrisoarea de intentie transmisa FMI si-a
Vicepresedintele PNL Relu Fenechiu a sustinut joi, intr-o declaratie remisa presei cu aproximativ jumatate de ora inaintea pronuntarii sentintei in cazul sau, ca a avertizat asupra coruptiei privind
Dupa esecul inregistrat in procesul privatizarii CFR Marfa, Gruia Stoica, patronul Grampet Group, intampina dificultati si in Croatia, unde a castigat licitatia pentru preluarea pachetului majoritar
Privatizarea HZ Cargo a fost sistata intrucat situatia companiei feroviare din Croatia s-a depreciat consistent de la lansarea procedurii, afirma proprietarul grupului Grampet, Gruia Stoica, care
Guvernele ar trebui sa inceapa un nou val de privatizari in perioada urmatoare, insa de data aceasta ar trebui sa se concentreze pe proprietati. In prezent, cand economiile tarilor avansate se
Firmele au nevoie de o comunicare mai buna cu reprezentantii institutiilor statului, care trebuie sa inteleaga ca traiesc din taxele si impozitele de la privati, afirma Gruia Stoica, proprietarul
Companiile Grup Feroviar Roman (GFR), SNCF (Franta) si RZD (Rusia) vor primi avizul pentru a participa la etapa a doua a privatizarii companiei feroviare de transport marfa si pasageri TRAIN OSE din
Grupul Feroviar Roman dispune de suma de bani necesara pentru preluarea CFR Marfa, respectiv 172 milioane de euro, insa trebuie vazut daca Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile
Grup Feroviar Roman (GFR) a depus legal notificarea la Consiliul Concurentei pentru a solicita aprobarea achizitiei CFR Marfa, a declarat Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei.
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, spune ca in institutia pe care o conduce exista o nevoie acuta de personal competent si de oameni "care sa si munceasca" si intentioneaza sa organizeze
Termenul pana la care Grupul Feroviar Roman (GFR) trebuie sa achite toti banii pentru preluarea pachetului majoritar al CFR Marfa a fost decalat pana la data de 20 decembrie 2013, deoarece tranzactia
Solicitarea depusa marti de Grup Feroviar Roman (GFR) la Consiliul Concurentei pentru aprobarea preluarii CFR Marfa este incompleta, a declarat sambata, la Sinaia, presedintele Consiliului
A trecut o luna de cand Ramona Manescu a preluat portofoliul de la Transporturi, insa noul ministru a reusit deja sa se descotoriseasca de o buna parte din planurile predecesorului Relu Fenechiu.
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfa este in continuare pasata de la un palat la altul. Presedintia a postat pe site-ul CSAT o Hotarare a acestei institutii, care inca din 5 februarie 2013
Executivul a publicat miercuri seara in Monitorul Oficial Hotararea de Guvern privind vanzarea pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa. Guvernul a stabilit ca termenul de finalizare a
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Romanii de la Transferoviar Grup s-au retras din cursa pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni de la CFR Marfa. Singur ofertant in aceasta cursa a ramas Grupul Feroviar Roman (GFR),
A venit randul belgianului de la Tarom, Christian Heinzmann, sa faca loc intereselor care alunga managerii privati de la companiile de stat subordonate Ministerului Transportului. Este un deja vu al
EximBank a aprobat recent un sprijin financiar destinat Grup Feroviar Roman (GFR) in vederea cumpararii de catre compania detinuta de omul de afaceri Gruia Stoica a operatorului de transport feroviar
Reprezentantii misiunii FMI analizeaza performantele Romaniei in ceea ce priveste evaluarile a sasea si a opta din cadrul Acordului de imprumut. Premierul Victor Ponta se arata increzator si a
Niciunul dintre cei trei investitori care au depus oferte nu s-a calificat in etapa urmatoarea pentru preluarea a 50% din actiunile CFR Marfa. Cu toate acestea, reprezentantii Grupului Feroviar Roman
Trei companii au intrat in competitia pentru privatizare CFR Marfa: Grup Feroviar Roman (GFR), Transferoviar in asociere cu Donau-Finanz GmbH& Co KG Austria si Omnitrax. Business24 a analizat
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu
Guvernul a publicat anuntul de privatizare a companiei CFR Marfa, cu un pret de pornire de 180 de milioane de euro, in conditiile in care compania are datorii in valoare de 1,5 miliarde de lei (333,3