Gigantii auto VW, Daimler si BMW au conspirat pentru a limita dezvoltarea tehnologiei de reducere a emisiilor poluante la autoturisme. Aceasta este concluzia preliminara a Comisiei Europene, dupa o
Planurile Uniunii Europene de reducere cu 35% a emisiilor de CO2 ale autovehiculelor noi pana in 2030 reprezinta o amenintare pentru Germania, unde industria auto are un rol important in economie, a
Grupul german Volkswagen a reparat milioane de vehicule implicate in scandalul manipularii emisiilor poluante, dar trebuie sa faca mai mult pentru a-i multumi pe clienti, sustine Comisia Europeana.
Inspectori ai Uniunii Europene si Germaniei au efectuat, luni, perchezitii la sedii ale companiilor auto Daimler si Volkswagen, dupa verificarile care au avut loc la BMW saptamana trecuta, in cadrul
Comisia Europeana si statele membre au stiut de peste 10 ani despre faptul ca emisiile de oxid de azot ale masinilor diesel erau mai mari in conditii de trafic fata de testele de laborator, dar nu au
Comisia Europeana a avertizat joi ca va da in judecata Germania, Marea Britanie si alte cinci state, pentru ca nu au introdus sisteme de penalizare care sa-i descurajeze pe producatori auto sa
Grupul german Volkswagen AG s-a angajat sa repare toate masinile din Europa implicate in scandalul emisiilor (Dieselgate) pana in toamna anului viitor, a anuntat miercuri Comisia Europeana (CE).
Grupul german Volkswagen AG s-a angajat sa repare toate masinile din Europa implicate in scandalul emisiilor (Dieselgate) pana in toamna anului viitor, a anuntat miercuri Comisia Europeana (CE).
In contextul scandalului Volkswagen legat de falsificarea rezultatelor testelor de poluare, Parlamentul European a decis, joi, sa creeze o comisie de ancheta.
Dezvaluirile privind trucarea testelor la emisiile de noxe in cazul motoarelor diesel produse de compania Volkswagen au pornit de la functionari europeni, care au alertat o organizatie
Vanzarile Volkswagen pe plan global au scazut cu 5,3% in octombrie, prima luna intreaga dupa ce producatorul auto german a recunoscut ca a manipulat nivelul emisiilor in SUA.
Comisia Europeana (CE) le-a cerut celor 28 de state membre sa extinda investigatiile privind potentialele incalcari ale reglementarilor referitoare la emisii, dupa ce Volkswagen a anuntat, marti, ca
Procuratura Spaniei a cerut investigarea grupului german Volkswagen de catre Inalta Curte, in scandalul manipularii testelor de poluare ale automobilelor diesel.
Mai multe state membre UE, in frunte cu Franta, vor cere autoritatii europene care verifica nivelul de poluare al masinilor sa evalueze in amanunt consecintele pe care le are scandalul Volkswagen.
Comisia Europeana doreste ca toate statele membre sa investigheze cate masini folosesc dispozitive ilegale de inselare a testelor privind emisiile poluante. Recomandarea vine dupa ce a izbucnit un
Inselatoria la care a recurs Volkswagen pentru a ascunde lipsa tehnologiei de protectie a mediului de pe masinile sale diesel a fost descoperita in Statele Unite, dar ii forteaza pe liderii europeni
Consumatorul roman ar putea plati diferenta in contul taxei de poluare, actual timbru de mediu, pentru noxele emise de autoturismele Volkswagen, considera avocatii Gheorghe Piperea si Marius Coltuc.
Producatorul auto german Daimler, care produce si comercializeaza marca Mercedes, a anuntat ca nu a manipulat datele la testele privind nivelul emisiilor la motoarele diesel, dupa ce Volkswagen (VW)
Cele 11 milioane de masini Volkswagen ale caror teste de poluare au fost falsificate au lasat in urma cate un milion de tone de noxe in fiecare an, echivalentul unui adevarat dezastru de mediu.