Termenul de marketing reprezinta procesul prin care trece o companie pentru ca publicul tinta ales sa devina educat vizavi de produsele sau serviciile oferite. Este un proces prin care notorietatea
Cel mai mare eveniment de business din Capitala, Business Days, aduce un line-up de speakeri de top si continut premium adaptat nevoilor oamenilor de business, dar si cu un program international
Conform ultimelor raporturi Brand Finance Global 500 Amazon este cel mai valoros brand al lumii, ajungand la o valoare de 150,8 miliarde de dolari, dupa o crestere de peste 42% in ultimul an.
Apple a devansat Google, devenind cel mai valoros brand din lume, cu 247 de miliarde de dolari, in crestere cu 67% fata de anul trecut, potrivit clasamentului anual Brand Z realizat de WPP si
Gigantul IT Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce compania producatoare de jucarii Lego este, suprinzator, cea mai puternica din lume.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, urmat indeaproape de Google, cei doi giganti IT americani fiind singurele companii cotate la mai mult de 100 de miliarde de dolari.
Razvan Cuc este unul dintre romanii care si-au dorit sa aiba propria afacere, imediat dupa '90. Decizia de a pune bazele PLUS GSM, insa, a fost momentul care l-a propulsat direct in topul oamenilor
Multi vor sa fie Warren Buffett. Si se pare ca se poate. Exista un Warren Buffett in industria hoteliera de lux, unul in pescuit, un alt Warren Buffett in Tampa, altul in Tailanda si un alt Warren
Titlul de "cel mai valoros brand" nu mai apartine Apple, in 2014, dupa o "domnie" de trei ani consecutiv. Conform raportului 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, Google detine acum acest
Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansand rivalul Apple, care a detinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la
Google ocupa prima pozitie intr-un clasament al companiilor care ofera cele mai mari salarii si prime angajatilor. Topul a fost realizat de Glassdoor, un site de joburi si cariere in care angajatii
O agentie de evaluare a ajuns la concluzia ca Mos Craciun este cel mai valoros si puternic brand din lume, depasind cu mult Apple, Google, IBM sau Microsoft.
Coca Cola si Pepsi, doi rivali consacrati, vor fi reprezentanti de cea mai mare agentie de publicitate din lume, infiintata prin fuziunea Omnicom si Publicis, companiile care ocupau locurile 2,
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Institutia americana Wells Fargo este cel mai valoros brand bancar din lume, fiind evaluat la 26,04 miliarde de dolari, potrivit unui top realizat de compania britanica de consultanta Brand Finance.
Brandingul este important pentru o companie pentru ca poate aduce venituri suplimentare si poate consolida imaginea unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor.
Profitul companiei Coca-Cola a crescut cu 3,9% in trimetrul al treilea al acestui an, la 2,3 miliarde de dolari, ca urmare a avansului vanzarilor din Europa.
Coca Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft. Producatorul american de bauturi racoritoare valoreaza mai mult de 77 miliarde de dolari.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanta de Coca-Cola si Microsoft, potrivit unui top realizat de Eurobrand.
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
In ultimul articol am vorbit despre importanta prezentei on-line si explicam cum, in timp, probabil ca internetul va fi principala piata de desfacere pentru cerere si oferta, nevoi si solutii,
Brandurile franceze Hermes, Louis Vuitton sau Chanel se afla printre cele mai valoroase branduri de lux din lume, potrivit unui raport al World Luxury Association.
Ceasurile de lux nu sunt doar accesorii necesare ci adevarate lucrari de arta, bazate pe sute de ani de tehnologie. Criza economica mondiala nu a influentat foarte mult preferintele cumparatorilor de
Romania are nevoie de afaceri dupa modelul Ivatherm, care imbina tehnologia moderna cu resursele naturale, pentru a crea produse unice, sustine Rucsandra Hurezeanu, CEO Ivatherm. Romania mai are,