Cardurile de credit co-branded sunt, dupa cum le spune si numele, carduri create din asocierea a doua companii, in general o banca si o companie, fie aeriana, fie din industria energiei sau chiar IT
Citibank informeaza, printr-o scrisoare trimisa clientilor, ca transferul efectiv al portofoliului de retail la Raiffeisen Bank va avea loc, cel mai probabil, in luna iulie a acestui an. Evenimentul
Un numar de 39,446 milioane de carduri, inclusiv co-branded si cu functie de moneda electronica, au fost emise, in Romania, pana la sfarsitul lui 2012, arata statistica privind piata cardurilor si
Pe o piata in care tranzactiile financiare sunt din ce in ce mai limitate, bancile au descoperit o nisa neexploatata suficient: cardurile co-branded, care le ofera utilizatorilor reduceri sau puncte
UniCredit Tiriac Bank si Metro mizeaza pe 10.000 de carduri co-branded anul acesta, urmand ca in urmatorii 2-3 ani numarul acestora sa creasca la cateva zeci de mii, a declarat marti,
UniCredit Tiriac Bank va iesi in intampinrea clientilor din sectorul bugetar afectati de reducerea veniturilor si le va oferi solutii de restructurarea a creditelor, a declarat marti vicepresedintele
BRD Finance, filiala de creditare in magazin a BRD-Groupe Societe Generale, a redus cu 4 lei valoarea sumelor minime lunare de plata si cu 4% valoarea dobanzii lunare pentru cardurile de credit
Numarul tranzactiilor cu carduri MasterCard la comercianti a crescut in ultimul trimestru din 2009 in Europa cu 10% fata de aceeasi perioada din 2008, potrivit unui comunicat transmis marti de
Dupa ce-au testat piata fara prea mult succes cu cardurile co-branded, bancile din Romania si-au introdus in portofoliu si cardurile cu bonusuri, care au fost primite mult mai bine de catre clienti.
Trei sferturi dintre consumatorii europeni (73 la suta) isi doresc un card de credit care sa le ofere recompense si aproape jumatate (48 la suta) recunosc ca ar cheltui punctele obtinute ca
Flanco si Cetelem IFN SA lanseaza cardul de credit co-branded Flanco-Cetelem, sub sigla Mastercard, informeaza un comunicat remis Bloombiz. Campania de emitere a acestor carduri, inceputa in cursul
Atat cardul de debit cu overdraft, cat si cardul de credit erau deja limitate la trei salarii nete ale solicitantului inca de anul trecut. Limitarea ramane in picioare in continuare, dar, fata de
BCR acorda, cu ocazia sarbatorilor de Iarna, in cardul unei oferte promotionale care se deruleaza intre 1decembrie 2006-31 ianuarie 2007, un bonus de 2% posesorilor de card de credit si card-uri de
Romanul s-a emancipat. Daca in urma cu cativa ani parea aproape imposibil ca "plasticul" sa se impuna pe meleagurile mioritice ca instrument de plata utilizat constant, astazi cardul isi face loc in
Posesorii cardurilor co-branded au posibilitatea de a beneficia de bonusuri, reduceri sau promotii in cazul in care folosesc la comerciantii parteneri ai bancilor aceste mijloace de plata
Romania este in buna masura o economie bazata pe numerar. O afirmatie surprinzatoare la prima vedere, care poate fi gasita pe site-ul ambasadei americane la Bucuresti. Dar cand se spune ca cea mai
Bancile care nu au in portofoliu cel putin un card de credit vor incepe sa aiba probleme in relatia cu clientii.Romanii s-au obisnuit sa consume pe banii bancilor, iar cardul de credit reprezinta una
In general, aceste produse bancare ofera acces mai facil la creditare. Toata lumea are de castigat. Bancile si companiile fac schimb de clienti, iar utilizatorii au numeroase avantaje.
Banca Comerciala Romana (BCR) si Zass Proteus & Co, proprietarul lantului de magazine Zass Electrocenter, au lansat marti un card de credit cu dubla marca (co-branded), cu limita de credfitare pana
Banca Comerciala Romana a fost desemnata 'Banca anului - cel mai dinamic emitent de carduri' din Romania, in cadrul celei de a sasea editii a Galei Premiilor No Cash pentru Industria Cardurilor,
Retailerii apeleaza la cardurile co-branded pentru a-si stimula vanzarile. MasterCard a sustinut lansarea a cinci programe co-branded in acest an in Romania. Anul trecut, sub sigla MasterCard au fost
Estimarile din acest an ale specialistilor bancari dau ca sigura cresterea semnificativa a numarului de carduri de credit co-branded. Bancile intaresc previziunile, lansand noi produse. Cei mai
In timp ce in majoritatea pietelor de retail din Romania piata cardurilor de fidelitate si a fidelizarii generale a clientilor a cunoscut o crestere imensa in ultimii cinci ani si inca se inscrie pe
In premiera, fondurile deschise ar putea adauga componentei de acumulare una de protectie.Scaderea dramatica a dobanzilor pe piata monetara, sub tinta oficiala de inflatie in multe cazuri ridica o
Plasticul sub doua sigle costa peste 10 lei noi (100.000 lei vechi) sau este emis gratuit. In general, este vorba despre facilitatea de credit sau overdraft.In urma cu doua saptamani, in paginile
BCR acorda, de la inceputul acestei luni, un bonus de pana la 3% posesorilor de carduri BCR persoane fizice, pentru platile efectuate cu cardurile BCR, de debit, credit sau co-branded, la cumpararea
Pe o piata care absoarbe ca un burete orice produs nou, bancile incearca sa se dezvolte rapid, folosind toate caile disponibile. Una dintre cele mai exploatate metode din acest an este folosirea
MasterCard a anuntat ca segmentul cardurilor de credit a avut in ultima perioada o ascensiune mai rapida decat cel al cardurilor de debit. Compania prevede ca in acest an vor fi lansate mai multe