Cardurile de credit co-branded sunt, dupa cum le spune si numele, carduri create din asocierea a doua companii, in general o banca si o companie, fie aeriana, fie din industria energiei sau chiar IT
Pe o piata in care tranzactiile financiare sunt din ce in ce mai limitate, bancile au descoperit o nisa neexploatata suficient: cardurile co-branded, care le ofera utilizatorilor reduceri sau puncte
Libra Bank lanseaza Cardul InternetBanking.ro, primul card Libra care ofera utilizatorilor atat un grad mare de control cat si o protectie sporita impotriva fraudelor. Cardul InternetBanking.ro
Libra Bank si site-ul www.eva.ro au lansat la inceputul acestei luni un card bancar co-branded destinat exclusiv femeilor, a anuntat luni banca, dobanda anuala efectiva (DAE) perceputa fiind de 25,8%
UniCredit Tiriac Bank si Metro mizeaza pe 10.000 de carduri co-branded anul acesta, urmand ca in urmatorii 2-3 ani numarul acestora sa creasca la cateva zeci de mii, a declarat marti,
BRD Finance, filiala de creditare in magazin a BRD-Groupe Societe Generale, a redus cu 4 lei valoarea sumelor minime lunare de plata si cu 4% valoarea dobanzii lunare pentru cardurile de credit
Numarul tranzactiilor cu carduri MasterCard la comercianti a crescut in ultimul trimestru din 2009 in Europa cu 10% fata de aceeasi perioada din 2008, potrivit unui comunicat transmis marti de
Dupa ce-au testat piata fara prea mult succes cu cardurile co-branded, bancile din Romania si-au introdus in portofoliu si cardurile cu bonusuri, care au fost primite mult mai bine de catre clienti.
Trei sferturi dintre consumatorii europeni (73 la suta) isi doresc un card de credit care sa le ofere recompense si aproape jumatate (48 la suta) recunosc ca ar cheltui punctele obtinute ca
Flanco si Cetelem IFN SA lanseaza cardul de credit co-branded Flanco-Cetelem, sub sigla Mastercard, informeaza un comunicat remis Bloombiz. Campania de emitere a acestor carduri, inceputa in cursul
Atat cardul de debit cu overdraft, cat si cardul de credit erau deja limitate la trei salarii nete ale solicitantului inca de anul trecut. Limitarea ramane in picioare in continuare, dar, fata de
BCR acorda, cu ocazia sarbatorilor de Iarna, in cardul unei oferte promotionale care se deruleaza intre 1decembrie 2006-31 ianuarie 2007, un bonus de 2% posesorilor de card de credit si card-uri de
Romanul s-a emancipat. Daca in urma cu cativa ani parea aproape imposibil ca "plasticul" sa se impuna pe meleagurile mioritice ca instrument de plata utilizat constant, astazi cardul isi face loc in
Posesorii cardurilor co-branded au posibilitatea de a beneficia de bonusuri, reduceri sau promotii in cazul in care folosesc la comerciantii parteneri ai bancilor aceste mijloace de plata
Romania este in buna masura o economie bazata pe numerar. O afirmatie surprinzatoare la prima vedere, care poate fi gasita pe site-ul ambasadei americane la Bucuresti. Dar cand se spune ca cea mai
Bancile care nu au in portofoliu cel putin un card de credit vor incepe sa aiba probleme in relatia cu clientii.Romanii s-au obisnuit sa consume pe banii bancilor, iar cardul de credit reprezinta una
In general, aceste produse bancare ofera acces mai facil la creditare. Toata lumea are de castigat. Bancile si companiile fac schimb de clienti, iar utilizatorii au numeroase avantaje.
Nebunia creditelor doar cu buletinul a fost ingropata de mult sub omat. O lopata se pregateste sa arunce, de mai bine de un an, si BNR, odata cu noile reguli de supraveghere a societatilor nebancare.
Unul dintre cele mai de succes card din lume, cel "co-brandat" in parteneriat cu o companie de transport aerian, a aparut si in Romania. Cardul de credit TAROM Amex este oferit de Bancpost si
Banca Comerciala Romana (BCR) si Zass Proteus & Co, proprietarul lantului de magazine Zass Electrocenter, au lansat marti un card de credit cu dubla marca (co-branded), cu limita de credfitare pana
Banca Comerciala Romana a fost desemnata 'Banca anului - cel mai dinamic emitent de carduri' din Romania, in cadrul celei de a sasea editii a Galei Premiilor No Cash pentru Industria Cardurilor,
Retailerii apeleaza la cardurile co-branded pentru a-si stimula vanzarile. MasterCard a sustinut lansarea a cinci programe co-branded in acest an in Romania. Anul trecut, sub sigla MasterCard au fost
Estimarile din acest an ale specialistilor bancari dau ca sigura cresterea semnificativa a numarului de carduri de credit co-branded. Bancile intaresc previziunile, lansand noi produse. Cei mai
In premiera, fondurile deschise ar putea adauga componentei de acumulare una de protectie.Scaderea dramatica a dobanzilor pe piata monetara, sub tinta oficiala de inflatie in multe cazuri ridica o
Cu 6-7% pe an, din care se scad insa impozitul pe dobanzi (10%) si comisionul de retragere oprit de banca, mare parte din depozitele la termen reprezinta acum doar o varianta mai soft de a pierde
BCR va lansa astazi un nou card co-branded impreuna cu reteaua de magazine Praktiker.Acesta este cel de-al patrulea produs de acest tip emis de catre banca dupa cele lansate cu Altex (august 2005),
Plasticul sub doua sigle costa peste 10 lei noi (100.000 lei vechi) sau este emis gratuit. In general, este vorba despre facilitatea de credit sau overdraft.In urma cu doua saptamani, in paginile
Banca Tiriac va deschide astazi o noua agentie, o data cu inaugurarea magazinului Metro Cash&Carry din Baneasa.Clientii Metro au posibilitatea sa efectueze operatiuni bancare de depunere si