Energia regenerabilă nu este doar despre un mediu mai curat, ci şi despre noi tehnologii şi crearea a peste 100.000 de noi locuri de muncă ”verzi” în România, până în 2050, a declarat
Upswing, Agenție de SEO și Content Marketing îți dă întâlnire joi, 21 octombrie, de la 15:30 exclusiv online pentru a-ți prezenta cele mai noi oportunități din Content marketing, în cadrul
Criza generata de epidemia de COVID-19 defineste patru categorii distincte de comportamente in randul consumatorilor: "Redu drastic cheltuielile", "Pastreaza-ti calmul si cheltuie", "Economiseste si
Statisticile arata ca in Romania bugetele pentru publicitatea digitala ar putea ajunge la 76 milioane de euro in 2019. Conform celui mai recent raport ANCOM, sunt circa 19,3 milioane de conexiuni la
Andreea Florea croieste branduri si o face cu mare mandrie: "Reputatia este poate unicul element la care companiile lucreaza cu toate resursele inca de la fondare si a carei constructie nu este
In ultimul timp, ceasurile au devenit un accesoriu nelipsit din tinutele femeilor. Ultimii ani au readus in prim plan ceasurile de mana, un element care trebuie sa atraga toate privirile si sa se
Unul dintre cei mai cunoscuti fosti fotbalisti romani, Ionel Danciulescu, a devenit Expert in echipa celei mai apreciate case de pariuri sportive online din Romania, Unibet (www.unibet.ro).
A aparut primul Open Social PhotoBooth din Romania: Photosnacks.ro, un serviciu de fotografie de eveniment, care aduce tehnologia la petrecere si este totodata o noua metoda de marketing pentru
Daniel Boaje a facut parte din echipa care, in urma cu 20 de ani, aducea in Romania hamburgerii americani si cartofii prajiti cunoscuti in toata lumea. Pe 16 iunie 1995, a pus bazele McDonald's
Gigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a
In topul celor bune branduri din lume, realizat de firma de consultanta Interband, Toyota (locul 6) este cea mai valoroasa companie auto, urmata de BMW (locul 11), Mercedes-Benz (locul 12) si Ford
Educatia de inalta clasa lipseste de prea mult timp din Romania, iar oamenii s-au emancipat si au nevoie de orice cai de a se dezvolta. Un antreprenor cu experienta pe piata romaneasca stie acest
Ninebot Limited (Ninebot™), liderul in industria transportului personal pe distante scurte si Segway Inc (Segway™), furnizorul mondial de transport personal ecologic, au anuntat joi o fuziune
Gigantul IT Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce compania producatoare de jucarii Lego este, suprinzator, cea mai puternica din lume.
Centrul mondial al Diamantelor din Antwerpen este locul unde se afla cele mai renumite laboratoare si cei mai cunoscuti evaluatori de diamante. Intr-o piata cu iz de James Bond, aici sunt
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, urmat indeaproape de Google, cei doi giganti IT americani fiind singurele companii cotate la mai mult de 100 de miliarde de dolari.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Cum a reusit Google sa depaseasca Yahoo? Cum a devenit Apple cea mai valoroasa companie? Sau cum au aflat toti de Intel? Raspunsul este simplu. Sau, mai exact, simplitatea.
Reteta succesului pare lipita definitiv de unele marci, chit ca pe piata alte produse similare incearca din rasputeri sa devina concurenti seriosi in bransa.
Actionarii companiei Hofigal, una dintre cele mai importante companii romanesti din domeniul sanatatii naturale, cauta un investitor strategic dispus sa achizitioneze un pachet de 35,5% din capitalul
Titlul de "cel mai valoros brand" nu mai apartine Apple, in 2014, dupa o "domnie" de trei ani consecutiv. Conform raportului 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, Google detine acum acest
Clientul de "business to business" prefera mai degraba o abordare directa, in timp ce clientul de "business to consumer" trebuie curtat mai mult, trebuie "indragostit" de brand. Pentru cel din urma,
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Sub deviza "Nu te lasa prins in conventional. Surprinde prin Guerrilla Marketing!", Conferinta Internationala "Marketing in Direct" (MID) va aduce in discutie, in 2013, una dintre cele mai eficiente
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la