PayU Romania, liderul pietei de plati online, estimeaza ca Black Friday isi va continua trendul ascendent, iar editia de anul acesta va aduce o crestere cu 25% a valorii tranzactiilor online
Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro
Masini, electrocasnice, ceasuri, credite bancare, fashion, bijuterii, mobila, parfumuri si lista poate continua... Vorbim despre reduceri de preturi intr-o campanie botezata "Black Friday", dar care
Retailerul Altex Romania a anuntat, luni, ca iese de pe platforma eMAG din cauza cresterii comisioanelor, dupa o prezenta de mai bine de un an si jumatate pe marketplace.
In weekendul reducerilor (16-18 noiembrie), romanii au facut cumparaturi online - incluzand aici atat comenzile platite online, cat si cele cu numerar la livrare - de peste 1 miliard de lei, conform
Cea de a 13-a editie anuala a GPeC SUMMIT a luat startul. Evenimentul Anului in E-Commerce si Marketing Online se va desfasura la Bucuresti in zilele de 12 si 13 noiembrie 2018, fiind asteptati peste
2Parale.ro, cea mai mare retea de marketing afliliat din Romania, a platit anul trecut publisherilor comisioane in valoare de 300.000 de euro, iar pentru acest an are estimari optimiste.
Conform IDC, 18,6% dintre computerele vandute in Romania in perioada aprilie-iunie 2006 au fost laptopuri. Din valoarea pietei, ele au reprezentat 31,3% din incasari.Fata de trimestrul al doilea al