Serviciile funerare se impart in mai multe categorii in functie de necesitatile ce tin de ritualul inmormantarii si al comemorarii unei persoane trecute in nefiinta. Fiecare familie indoliata doreste
Pierderea unei persoane apropiate reprezinta un eveniment care aduce dupa sine multa durere. In conditiile in care tara noastra inca se lupta sa previna raspandirea virusului corona, au aparut si
Plecarea unei persoane apropiate dintre noi ne poate afecta foarte mult, lasandu-ne ravasiti de durere. Cu toate acestea, este important ca in aceste momente grele sa actionam in cunostinta de cauza,
Se spune ca pentru a avea succes in afacerea propusa trebuie sa se tina cont de ideea necesitatii. De servicii funerare, inevitabil, la un moment dat cu totii avem nevoie. Exista si un cadru legal ce
Clipele de tristete care vin odata cu pierderea unei persoane apropiate ne pot da viata intreaga peste cap. Momentele de durere si regretele profunde sunt greu de suportat, de aceea contam pe
Serviciile funerare sunt la ora actuala o necesitate, intr-o masura chiar reglementata de lege. Asadar, fie ca ne place sau nu, agentiile de pompe funebre ocupa un loc important la evenimente
Cand pierdem o persoana draga, din familie, este un moment foarte delicat, iar multi dintre noi ne simtim pierduti, parca nu stim cum sa reactionam si cum sa pregatim inmormantarea. Sunt momente in
Atunci cand momentul inevitabil bate la usa unei persoane apropiate tot ce putem face este sa celebram cum se cuvine viata raposatului. Planificarea unei inmormantari din timp va poate scuti de multe
CAR-urilor nu li se vor mai aplica prevederile OUG 50, cu exceptia clauzelor referitoare la transparenta creditarii, amedament sustinut de catre presedintele comisiei, Viorel Stefan (PSD), anunta
POLITYKA (Polonia), 10 iulie 2007 - Candva polonezii se incalzeau pe plajele de la Marea Neagra. Astazi, in aceasta tara interesanta merita sa cauti cu totul alte atractii.Polonezii, care asociaza
Meseriile cel mai bine recompensate sunt cele din domeniile IT si telecomunicatii din marketing si vanzari si cele tipic bancare, arata studiul PayWell 2005, realizat de PricewaterhouseCoopers