Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Superstaruri ale fotbalului international se alatura unor cluburi noi

Superstaruri ale fotbalului international se alatura unor cluburi noi

Noua campanie adidas reuneste cei mai buni fotbalisti ai lumii si prezinta povestea a doua cluburi diferite de fotbal, Predator F.C. si F50.

Echipa clubului Predator ii are printre jucatori pe David Beckham, Michael Ballack, Kaka si Juan Roman Riquelme dintre multi altii, in timp ce pe lista clubului F50 se numara vedete precum Lionel Messi, Arjen Robben, Lukas Podolsadidasi_1.jpgki si Fred. Ambele cluburi au personalitati extrem de diferite. La fel de diferite sunt si culorile de club si emblemele care personifica caracteristicile celor doua ghete de fotbal ce lupta una impotriva celeilalte pentru a se alege cel mai bun club de fotbal al lumii.

Campania foloseste cele doua ghete diferite de fotbal, Predator si +F50 TUNIT, pentru a identifica doua stiluri unice de joc. Acest lucru imparte lumea fotbalului in doua echipe diferite: Predator sau F50. Predator simbolizeaza spiritul de echipa, determinarea si precizia, in timp ce echipa F50 favorizeaza flerul, extravaganta si viteza. Aceste personalitati distincte sunt surprinse in moto-urile celor doua cluburi. Predator crede ca "Fiecare echipa are nevoie de un erou!", pe cand F50 sustine ca "Fiecare erou are nevoie de o echipa!"

"Emotia fotbalului se bazeaza pe competitia dintre echipe. Mari rivalitati fotbalistice exista peste tot in lume. Prin campania 'Predator vs. F50' continuam sa comunicam ideea de echipa precum si atitudinea brandului nostru, Impossible is Nothing, intr-un mod inovativ", a afirmat Erich Stamminger, Presedinte si CEO al brandului adidas, membru in bordul executiv al Grupului adidas.

'Predator vs. F50' eadidasi2.jpgste o campanie integrata de advertising, desfasurata global, ce include versiuni globale si locale de print, retail, PR si on-line si a inceput la 15 noiembrie 2006. Campania a fost dezvoltata de agentia independenta de advertising global, 180 Amsterdam.

Imaginile au fost surprinse de fotograful Robert Wilson, fiul legendarului portar de la Arsenal, Bob Wilson, care a realizat si pozele pentru campania adidas / 180's +10 FIFA World Cupa . Filmul animat a fost produs de Simon Robson la Nexus Productions.


Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 8733 ori