Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Romanii sunt dispusi sa cheltuiasca intre 50 si 200 lei pentru cadouri de Sf. Valentin

Romanii sunt dispusi sa cheltuiasca intre 50 si 200 lei pentru cadouri de Sf. Valentin

Aproape jumatate (39 la suta) dintre romani chestionati in cadrul unui studiu Aviva afirma ca vor cheltui intre 50 si 100 lei de Sf. Valentin, in timp ce 25 la suta vor cheltui intre 100 si 200 lei, potrivit unui comunicat al Aviva. Potrivit studiului, cele mai populare cadouri la care s-au gandit cei intervievati sunt o invitatie la cina sau un produs cosmetic.

De asemenea, studiul a relevat ca romanii sunt dornici sa isi surprinda placut iubitul sau iubita de Sf. Valentin cu un mic cadou, dar nu iau in calcul viitorul. Conform studiului realizat saptamana trecuta de catre compania de asigurari, dintre respondentii care au spus ca vor face un cadou pe 14 februarie persoanei iubite, 55 la suta au credite, iar dintre acestia doar 75 la suta au asigurare de viata care sa acopere valoarea creditului.

Comparand sumele cheltuite pe cadourile de Sf. Valentin cu valorile unei prime anuale pentru o asigurare Aviva, compania sustine ca suma medie cheltuita cu aceasta ocazie ar putea reprezenta prima anuala pentru o asigurare de viata cu o suma asigurata de pana la 30.000 lei.

O asigurare de viata cu o suma asigurata de 30.000 lei presupune o prima medie anuala de 75 lei pentru o femeie de 30 de ani si de 109 lei pentru un barbat de aceeasi varsta.

In Romania, doar 13 la suta dintre cetateni au asigurare de viata in timp ce media in Europa Centrala si de Est este de 21 la suta. Fata de romani, cehii cheltuiesc pentru asigurari in medie de sapte ori mai mult, ungurii de 4,7 ori, iar polonezii de 3,5 ori, este mentionat in comunicat.

<b>Bloombiz</b>
(Sursa: <a href=http://www.rompres.ro target=_blank>Rompres</a>)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 873 ori