Modexpo se desfasoara in perioada 15-18 martie la Romexpo

Joi, 08 Martie 2007, ora 16:15
1292 citiri

Cea de-a XI-a editie a expozitiei internationale de textile Modexpo se desfasoara, in perioada 15-18 martie 2007, la Complexul Romexpo, manifestare expozitionala care va gazdui, in premiera, alte cinci tari europene, respectiv Franta, Grecia, Polonia, Portugalia si Slovenia, informeaza un comunicat Romexpo.

La expozitia internationala de tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii si-au anuntat participarea peste 140 de firme, dintre care 90 sunt romanesti si 50 sunt straine, care vor ocupa o suprafata de aproape 7000 metri patrati. Vizitatorii vor putea admira si, dupa caz, cumpara sau contracta confectii de dama, de barbati si de copii, lenjerie intima, imbracaminte si articole sport, imbracaminte XXL, tricotaje, haine si articole din blana, imbracaminte din piele, marochinarie, pasmanterie, incaltaminte pentru femei, barbati si copii, fire, fibre, tesaturi, captuseli, nasturi, fermoare, capse, articole de intretinere pentru imbracaminte-incaltaminte.

Editia 2007 se evidentiaza prin participarea Indiei ca tara partenera. O premiera este si faptul ca Modexpo va fi organizat, in paralel, cu BITME, expozitia internationala de echipamente si tehnologii pentru industria textila si pielarie. Cele doua manifestari expozitionale se vor desfasura in pavilioanele 14 si 15 (Modexpo), 16 si 17 (BITME) din cadrul Complexului Expozitional Romexpo.

'Cresterea spectaculoasa a numarului de expozanti din Uniunea Europeana la MODEXPO si BITME reflecta interesul Uniunii pentru piata romaneasca. Aderarea Romaniei in Uniunea Europeana la 1 ianuarie 2007 deschide noi perspective pietei romanesti de articole ale industriei textile, aducand noi oportunitati firmelor din domeniu si, implicit, consumatorilor.

Concomitent, va cresterea concurenta prin patrunderea pe piata romaneasca a firmelor de profil din strainatate. Firmele din tarile Uniunii sunt interesate de piata romaneasca, pentru a identifica potentiali distribuitori, furnizori si parteneri de afaceri. Firme din tari cu traditie in domeniul textil (Austria, Germania, Franta, Italia, Grecia, Turcia, India) vin in Romania pentru a-si materializa experienta, pentru a investi in tehnologie, cu scopul obtinerii unei cat mai bune productivitati.

Pentru a-si putea mentine competitivitatea in noile conditii concurentiale, firmele romanesti vor trebui sa isi intensifice eforturile in directia crearii de brand-uri proprii puternice, care sa poata patrunde pe pietele europene', a declarat directorul Departamentului de Organizare Targuri si Expozitii II Romexpo, Tiberiu Pap.


Bloombiz
(Sursa: Rompres)