Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cartile de business-calea spre succes? Vezi cele mai noi aparitii editoriale

Cartile de business-calea spre succes? Vezi cele mai noi aparitii editoriale


Cartile reprezinta surse inepuizabile de informatii si sunt o buna modalitate de a invata din experientele altora, mai ales cand vine vorba de zona de business.

Desi in Romania, piata cartii de business reprezinta doar 10% din totalul pietei de carte, se estimeaza ca aceasta va creste pe fondul unei economii instabile, unde afaceristii au nevoie de a cunoaste strategii noi si explicatii in legatura cu evolutia pietei, pentru a aprofunda intelegerea problemelor mediului de afaceri si a le rezolva in mod eficient.

In continuare, Business24.ro va prezinta cele mai noi aparitii editoriale din zona businessului, carti ce trateaza chestiuni actuale din economie si afaceri.

Desi 2012 abia a inceput, Editura Economica a lansat deja o carte, "Finantele institutiilor publice", de Tatiana Mosteanu si Constantin Roman, la pretul de 60 de lei.

Cartea trateaza problema institutiilor publice, explicand procesul bugetar si investitional in legatra cu ele. Raportarile financiare si chestiunea cheltuielilor publice face lucrarea sa fie actuala, abordand si teme de ultima ora, referitoare la controlul si auditul financiar al institutiilor publice.

Tot la editura Economica, a aparut la finele anului 2011, cartea "Impactul terorismului asupra economiei mondiale", al carui autor este George Viorel Voinescu, si care analizeaza complexitatea fenomenului terorist si sursele de finantare ale actiunilor teroriste, precum si impactul acestora asupra mediului economic.

Cartea poate fi achizitionata la pretul de 42 de lei, de pe site-ul editurii sau din librarii.

O alta aparitie editoriala relativ noua din zona cartii de business o reprezinta cartea "Cum sa ne pastram clientii", de Glen Urban, profesor de marketing si presedinte al companiei de software, Experion Systems.

Tema principala a cartii o reprezinta instrumentele de marketing si nevoia de adaptare a companiei la nevoile pietei, autorul explicand strategiile ce trebuie aplicate in vederea consolidarii relatiei cu clientul.

Cartea, aparuta la Editura All, poate fi achizitionata la pretul de 35 de lei.

Strategiile de marketing, componenta esentiala pentru un business de succes

Printre noutatile aparute la editura Uranus, editura specializata in cartile de business, se numara "Marketing international. Teorie si practica" sau "Marketingul afacerilor publice si private", de Adriana Grigorescu, Constantin Bob si Emilian Dobrescu.

"Marketing international. Teorie si practica", este semnata de Dan Cristian Dabija si Eva-Cristina Petrescu, costa 45 de lei si trateaza dinamismul schimbarilor de pe piata si al tehnologiilor, analizand schimbarea la nivelul actelor comerciale si cum ar trebui companiile sa se adapteze la aceste schimbari.

"Marketingul afacerilor publice si private" analizeaza strategiile de marketing utilizate de companiile private si cele publice si poate fi achizitionata la pretul de 20 de lei.

De asemenea, Polirom a lansat in 2011, cartea "Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci", ai carei autori sunt Claudia Fisher-Buttinger si Christine Vallaster si care abordeaza subiectul strategiilor si modelelor de branding ce trebuie adoptate pentru a construi marci de succes.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 2649 ori