Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Carti care te ajuta sa atingi succesul, in 2014

Carti care te ajuta sa atingi succesul, in 2014


Anul 2014 sta sub semnul "experientei", pentru majoritatea afacerilor, asta inseamna ca simpla calitate a produsului pe care il oferi nu va mai fi suficienta. In plus, trebuie sa fii pregatit pentru "haos" si sa nu cazi in capcana reducerii de costuri din arii nepotrivite.

Nu in ultimul rand, in 2014 poti profita de simplul fapt ca faci business intr-o tara ca Romania, in care oportunitatile sunt mai mari decat intr-o tara bogata, in care toate ideile au fost exploatate deja.

Business24 a alcatuit o lista de lecturi pe care merita se le pui pe lista de obiective in 2014, astfel incat obiectivul final, "succesul", sa fie mai usor de atins.

Chaotics

In cazul in care anul 2014 va fi unul mai putin linistit, iti recomandam o carte gandita tocmai pentru perioade de criza economica si haos.

Cartea "Chaotics - Managementul si marketingul in era turbulentelor" vine ca un ajutor, pe plan profesional, astfel incat compania ta sa nu mai fie atat de vulnerabila in fata vremurilor schimbatoare.

Autorul Philip Kotler considera ca trebie sa te obisnuiesti cu ideea ca haosul este noua fata a normalitatii si sa nu recurgi si tu la invechitele tehnici de "supravietuire".

In 2014 nu e necesar sa apelezi la reduceri de personal, sa faci reduceri de preturi, sa diminuezi drastic investitiile in marketing, promovarea marcilor si in dezvoltarea de produse noi. Acum e momentul sa gasesti sisteme care sa te avertizeze din timp ca urmeaza o criza, sa iti faci scenarii si strategii de raspuns la diverse situatii. In plus trebuie sa inveti cum sa reduci corect costurile si cum sa sporesti eficienta principalelor departamente si, nu in ultimul rand, cum sa iti pastrezi cota de piata.

Cum sa faci fata turbulentelor specifice perioadei de recesiune, te invata Philip Kotler in cartea "Chaotics - Managementul si marketingul in era turbulentelor".

Cumpara cartea de pe Elefant.ro sau Carturesti.

Economia experientei

Anul 2014 va fi un an in care trebuie sa te adaptezi la "economia experientei", daca nu ai facut-o deja.

Ce inseamna "economia experientei"? Business24 iti recomanda cartea lui James Gilmore si Joseph Pine "Economia experientei. Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol".

Din aceasta carte vei invata ce conteaza mai mult pentru clienti, vei afla de ce succesul nu mai sta agatat doar de produsele extraordinare pe care le oferi.

In noua era economica este deosebit de importanta si experienta pe care o oferi, odata cu produsul pe care il oferi, tocmai pentru ca oamenii incep sa aprecieze tot mai mult aspectele subtile ale ofertei.

"O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul propus odata cu ceasca de cafea", sustin autorii.

Cumpara aceasta carte de pe Publica.ro, librarie.net sau elefant.ro.

Comoara de la baza piramidei

In urma cu cativa ani, marile companii au identificat noi piete in tarile sarace din intreaga lume. Dupa ce le-au descoperit potentialul au implementat idei de business profitabile, care au contribuit inclusiv la eliminarea saraciei in unele zone.

Prin cartea "Comoara de la baza piramidei", autorul C.K. Prahalad iti arata cum au fost implementate ideile sale in zonele sarace din toata lumea.

Citeste aceasta carte care iti arata cum sa identifici piata de la "baza piramidei" si care iti demonstreaza ca aici poate exista profit si inovatie, oriunde in lume.

Poti cumpara aceasta carte de pe elefant.ro sau publica.ro.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 4454 ori