Marcile proprii au ajuns la 6% din vanzarile Carrefour

Luni, 14 Septembrie 2009, ora 09:46
1146 citiri
Marcile proprii au ajuns la 6% din vanzarile Carrefour

Retailerul francez Carrefour, cu afaceri de peste un miliard de euro, spune ca numarul companiilor care produc marci private pentru Carrefour a crescut de patru ori de la inceputul acestui an, ceea ce face ca in prezent marcile proprii sa reprezinte 6% din vanzarile companiei, adica peste 60 mil. euro anual, potrivit estimarilor ZF.

"In contextul crizei actuale marca proprie ofera producatorilor romani o noua piata de desfacere, oportunitatea de a isi acoperi capacitatile de productie si cresterea cifrei de afaceri", a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour.

Noile contracte semnate de retailer vin dupa ce francezii au decis sa aduca in Romania si marca privata Carrefour (dupa Nr.1, TeX sau Bluesky). Printre companiile care produc in prezent sub noua marca proprie, Carrefour, se numara Reinert Romania (salamuri feliate in ambalaj vidat), Orkla Foods Romania (margarina), Vascar (pate) sau Farmec Cluj-Napoca (cosmetice). 

#companii, #marca, #productie, #retailer , #stiri Carrefour