Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Electronicele trag la hipermarket

Electronicele trag la hipermarket
Carrefour, liderul pietei autohtone pe segmentul hipermarketuri, a inregistrat in ultima perioada un plus al vinzarilor de electrice, electrocasnice si IT&C peste cresterea estimata a pietei, amenintind cotele de piata ale principalilor jucatori: Altex, Flanco, Domo.

Mai precis, in perioada ianuarie-august 2007, in magazinele Carrefour, vinzarile de electrice au crescut in valoare cu 17%, electrocasnicele au inregistrat un plus de 19%, iar produsele IT&C, de 21%. Aceasta in conditiile in care retailerii au estimat pentru anul acesta o crestere a pietei de aproximativ 10%.

"Segmentul electricelor, electrocasnicelor si IT&C reprezinta o pondere importanta din cifra de afaceri a magazinelor Carrefour. In cadrul acestui segment, electrocasnicele mari si mici sint cele mai vindute si sint urmate in ordine de IT&C si audio-video", ne-a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour. Potrivit acesteia, cresterile pe aceste categorii sint "normale" avind in vedere puterea mai mare de cumparare a romanilor si existenta unei nevoi neacoperite.

La ora actuala, din datele proprii, cota de piata Carrefour pe categorii de electronice, electrocasnice si IT&C variaza intre 2 si 18%. Pentru 2007, compania se asteapta la un plus al vinzarilor de 15-20% fata de anul anterior.

Continuarea in <a href=http://www.cotidianul.ro/index.php?id=14085&art=35852&cHash=46b6ebdcac>Cotidianul</a>

<b>Bloombiz</b>

<b>Bloombiz.ro Newsletter </b>

Aboneaza-te la <a href=http://newsletter.vodanet.ro/gateway/?a=YT1CbG9vbWJpel8xMiZiW109aW5mb2Jsb29tYml6XzE4 target=_blank>newsletter-ul infoBloombiz</a> ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 951 ori