Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Carrefour ajunge la 1 miliard de euro

Carrefour ajunge la 1 miliard de euro
Cifra va fi atinsa in 2008, cu doi ani mai devreme decat era estimat.

Disponibilitatea romanilor pentru cumparaturi ii ia prin surprindere chiar si pe reprezentantii marilor lanturi de magazine. Directorul lantului Carrefour, Jacobo Caller Celestino, estimeaza ca afacerea pe care o conduce va ajunge la venituri de un miliard de euro in 2008. Reprezentantul lantului francez declara pentru EVZ, in urma cu exact un an, ca aceasta cifra ar putea fi atinsa abia in 2010.

"Am revizuit estimarile privind atingerea unei cifre de afaceri de un miliard de euro, pe fondul cresterii vanzarilor peste asteptarile noastre, fenomen dublat de expansiunea retelei", a spus Celestino ieri.

Carrefour are in prezent zece hipermarketuri, iar joi va mai deschide unul, la Braila. La finele anului trecut, compania controla sase magazine. Retailerul ar putea ajunge la vanzari de peste 850 de milioane de euro pe piata locala, pana la finele anului, in crestere cu 40a fata de anul trecut.

Vanzarile realizate de cele 21 de supermarketuri Artima, lant pe care Carrefour l-a achizitionat recent, nu se vor reflecta decat in mica masura in cifra de afaceri a companiei de anul viitor. "Deocamdata, achizitia este analizata de autoritatile de concurenta. Vom reusi sa facem un rebranding al magazinelor pana la jumatatea anului viitor, astfel incat supermarketurile vor contribui semnificativ la cifra de afaceri a Carrefour de la inceputul lui 2009", a spus directorul general al Carrefour.

Cine mai face miliardul

La un miliard de euro se ridica vanzarile tuturor magazinelor de electronice si electrocasnice din Romania sau vanzarile de bere cumulate ale celor mai mari patru producatori de pe piata locala. Si compania Selgros Cash&Carry Romania ar putea atinge anul viitor pragul de vanzari de un miliard de euro.

PARTENERIAT

RCA, in hipermarket

Compania de asigurari Omniasig va incepe, sambata, distributia de polite de asigurare prin intermediul unitatilor Carrefour. Intr-o prima faza, parteneriatul intre Omniasig si Carrefour vizeaza politele RCA, CASCO, de locuinte, bunuri si de calatorie. De la mijlocul anului viitor, asiguratorul va incepe sa lanseze produse special concepute pentru clientii care intra in hipermarketuri.

Politele Omniasig vor fi distribuite in agentiile Carrefour Voiaj si la punctele de lucru care vor fi infiintate in unitatile Carrefour. Potrivit presedintelui asiguratorului, Constantin Toma, veniturile Omniasig generate de parteneriatul cu Carrefour se vor ridica la 5 milioane de euro in primele doua luni.

Cititi articolul integral in <a href=http://www.evz.ro/article.php?artid=333896/ target=_blank>Evenimentul Zilei</a>



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 934 ori