Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Carrefour a deschis la Zalau cel de-al doilea supermarket, prin rebranduirea Artima

Carrefour a deschis la Zalau cel de-al doilea supermarket, prin rebranduirea Artima
Carrefour a deschis miercuri la Zalau cel de-al doliea supermarket al sau de pe piata de profil din Romania prin rebranduirea magazinului Artima in Carrefour Express.

Magazinul
detine o suprafata de vanzare de 855 mp si va oferi potentialilor
clienti peste 5.000 de articole, de la produse alimentare, pana la
produse non alimentare de baza, consumabile si electrocasnice mici,
precum si servicii prin cardul de credit Carrefour Mastercard, produse
Loto, serviciul de reincarcare electronica pentru telefoane mobile si
asigurari RCA, de locuinta, si de bunuri.



"Cu
aceasta deschidere, Carrefour isi consolideaza intrarea pe segmentul
supermarketurilor in Romania, care completeaza prezenta sa puternica pe
cel al hypermarketurilor. Acest nou pas ilustreaza strategia grupului
Carrefour de a-si intari prezenta pe pietele in crestere, printr-o
abordare multi format, sub un singur brand, adaptata local. Aceasta
permite extinderea acoperirii geografice a Grupului in Romania", se
arata in comunicatul de presa transmis de companie.



Grupul
Carrefour a preluat Artima in 2007, acesta detinand 21 de
supermarketuri in vestul Romaniei cu o suprafata de vanzare totala de
21.000 mp. Pe parcursul acestui an, toate magazinele Artima vor fi
remodelate sub brandul Carrefour Express.



Carrefour
Romania va investi anul acesta circa 6,3 milioane euro in rebrandingul
celor 21 de supermarketuri Artima preluate anul trecut, pe care le va
redenumi Carrefour Express.



Carrefour
Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri
Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia
de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul
tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati.



Carrefour
Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in
crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand
acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza
afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1133 ori