Carrefour a deschis la Zalau cel de-al doilea supermarket, prin rebranduirea Artima

Miercuri, 11 Iunie 2008, ora 14:29
1637 citiri
Carrefour a deschis la Zalau cel de-al doilea supermarket, prin rebranduirea Artima

Carrefour a deschis miercuri la Zalau cel de-al doliea supermarket al sau de pe piata de profil din Romania prin rebranduirea magazinului Artima in Carrefour Express.

Magazinul

detine o suprafata de vanzare de 855 mp si va oferi potentialilor

clienti peste 5.000 de articole, de la produse alimentare, pana la

produse non alimentare de baza, consumabile si electrocasnice mici,

precum si servicii prin cardul de credit Carrefour Mastercard, produse

Loto, serviciul de reincarcare electronica pentru telefoane mobile si

asigurari RCA, de locuinta, si de bunuri.

"Cu

aceasta deschidere, Carrefour isi consolideaza intrarea pe segmentul

supermarketurilor in Romania, care completeaza prezenta sa puternica pe

cel al hypermarketurilor. Acest nou pas ilustreaza strategia grupului

Carrefour de a-si intari prezenta pe pietele in crestere, printr-o

abordare multi format, sub un singur brand, adaptata local. Aceasta

permite extinderea acoperirii geografice a Grupului in Romania", se

arata in comunicatul de presa transmis de companie.

Grupul

Carrefour a preluat Artima in 2007, acesta detinand 21 de

supermarketuri in vestul Romaniei cu o suprafata de vanzare totala de

21.000 mp. Pe parcursul acestui an, toate magazinele Artima vor fi

remodelate sub brandul Carrefour Express.

Carrefour

Romania va investi anul acesta circa 6,3 milioane euro in rebrandingul

celor 21 de supermarketuri Artima preluate anul trecut, pe care le va

redenumi Carrefour Express.

Carrefour

Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri

Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia

de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul

tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati.

Carrefour

Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in

crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand

acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza

afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.