Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

BitDefender isi extinde operatiunile pe piata de retail din Canada

BitDefender isi extinde operatiunile pe piata de retail din Canada

BitDefender, divizia de securitate informatica a Softwin, a semnat un acord de parteneriat cu retailerul Staples pentru ca antivirusul sa fie comercializat in magazinele canadiene, strategia de extindere fiind bazata pe modelul celei folosite in Europa si SUA, a comunicat joi grupul.

Antivirusul va fi comercializat in magazinele magazinele Staples Business Depot si Bureau En Gros. Staples detine peste 270 de magazine si activeaza in comertul online.

"Acest acord ne permite sa ne extindem puternic prezenta in Canada si va contribui in mare masura la atingerea obiectivelor in aceasta tara", a declarat directorul de vanzari retail la BitDefender pentru America de Nord, Kirk Matsuo.

Conform IDC, inca din anul 2005, BitDefender s-a plasat pe locul sase la nivel mondial pe segmentul bunuri de consum si a inregistrat cea mai rapida crestere a veniturilor din industria antivirus.

Pe piata nord-americana, compania a semnat anul trecut un parteneriat de amploare cu lantul de retail Tech Data. in prezent, printre cei mai noi parteneri ai companiei se numara mari magazine precum Office Depot, Fry's sau CompUSA. BitDefender este prezent in circa 1.500 de hypermarketuri din SUA.

BitDefender se vinde si pe piata franceza, fiind prezent in peste 90% din marile magazine precum FNAC, Cora, Carrefour sau Auchan.

Din analizele interne ale BitDefender rezulta cresteri ale vanzarilor anul trecut si pe pietele de retail din Noua Zeelanda (prin reteaua Noel Leeming), Africa de Sud (prin reteaua Incredible Connection si prin HIFI Corp), Chile si alte tari latino-americane (prin GTC Group - Ripley, Microplay, Paris) precum si in Australia.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1080 ori