Afacerile in franciza genereaza o cifra de afaceri de un miliard de euro

Joi, 02 Martie 2006, ora 14:54
1062 citiri

Potrivit directorului companiei CHR Consulting, Razvan Blid, in iunie 2005, franciza genera o cifra de afaceri totala de 900-950 milioane euro, iar in prezent se estimeaza ca aceasta a depasit nivelul de un miliard de euro.Prima franciza clasica intrata pe piata romaneasca a fost McDonaldA"s, in 1995, iar in prezent cea mai mare retea dezvoltata in acest sistem este Fornetti, care primeste zilnic cinci solicitari pentru acordarea francizei.

Daca in urma cu patru ani foarte putini francizori erau interesati de piata romaneasca, la ultimul targ international de franciza RoFrancize au fost nu mai putin de sase branduri in premiera in Romania.

De asemenea, cei prezenti sunt decisi sa-si extinda franciza anul acesta. Unul din exemple este franciza Chateau Blanc, detinuta in Romania de firma Kdou.

In luna februarie, firma Kdou, reprezentant unic in Romania al Pralibel, producatorul belgian al marcii de praline Chateau Blanc, a definitivat contractul pentru extinderea francizei in Carrefour Feeria incepand cu luna aprilie 2006.

In scurt timp, va urma lansarea unei noi francize in Constanta, magazinul fiind amplasat in complexul Tomis.

Franciza Chateau Blanc a fost lansata in 2005 si vizeaza activitatea de retail, prin comercializarea in magazine a unor marci de praline, biscuiti de lux, specialitati scotiene si alte delicatese de cea mai buna calitate.

In anul 2005, Kdou a lansat 3 magazine Chateau Blanc din care 2 sunt francize-magazine localizate in City Mall Bucuresti si Suceava- iar unul este magazin propriu.

Anul acesta master francizatul anunta lansarea a sapte noi magazine, estimandu-se o crestere a cifrei de afaceri de peste 300 la suta.

Despre Chateau Blanc

Franciza Chateau Blanc prezinta o taxa de intrare in franciza de 10.000 euro, fara TVA, platibila la 5 de zile de la semnarea contractului.

Capitalul destinat amenajarii si mobilarii magazinului Chateau Blanc variaza intre 15.000 - 25.000 Euro, fara TVA, functie de locatie.

Francizatul beneficiaza de avantajul unui teritoriu exclusiv de operare, stabilit in functie de bazinul de populatie - 100.000 locuitori si de cedarea unei margini - din pretul de raft al produselor.

Francizorul pune la dispozitia francizatului training-urilor intensive initiale cat asistenta unui specialist de marketing CB, in momentul derularii programelor de promovare la nivel local pentru dobandirea de abilitati de vanzare.

Partenerul francizat beneficiaza de platforma comuna de comunicatii - software pus la dispozitia francizatului de catre francizor, pentru un flux bilateral eficient de informatii.

BANII NOSTRI - COTIDIAN ONLINE DE FINANTE SI AFACERI

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...