Carrefour are vanzari in crestere la nivel de grup, dar in scadere in Romania

Joi, 17 Octombrie 2013, ora 13:03
2507 citiri
Carrefour are vanzari in crestere la nivel de grup, dar in scadere in Romania

Carrefour a raportat vanzari de 21,1 miliarde euro pentru trimestrul al treilea, in scadere usoara fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut, iar afacerile grupului in Franta, pe segmentul hipermarketurilor, au urcat pentru prima data in ultimii doi ani.

Astfel, vanzarile totale ale grupului francez de retail au scazut cu 1,3% in trimestrul al treilea, la 21,1 miliarde euro. Dupa excluderea efectelor variatiei cursurilor de schimb valutar si a pretului carburantilor, veniturile Carrefour afiseaza un avans de 3,4% in perioada analizata, potrivit unui comunicat transmis joi de companie.

Hipermarketurile Carrefour din Franta deschise de cel putin 12 luni au inregistrat vanzari in crestere cu 1,9%, prima evolutie pozitiva din trimestrul al doilea al anului 2011, potrivit datelor Bloomberg.

Carrefour a reusit sa revina pe crestere pe piata locala prin reducerea preturilor si renovarea hipermarketurilor. Performantele imbunatatite din Franta compenseaza pentru problemele din alte regiuni, unde evolutia nefavorabila a ratelor de schimb valutar reprezinta o problema.

Actiunile grupului au crescut cu pana la 3,3% joi la Paris si au atins cel mai ridicat nivel din mai 2011.

Rezultatele financiare inregistrate de grup in Franta s-au imbunatatit pe toate segmentele, cu cresteri de 1,9% la hipermarketuri, 1,2% la supermarketuri, respectiv 5% in cazul magazinelor de proximitate si altor formate, potrivit raportului.

Astfel, vanzarile totale ale Carrefour in Franta au urcat cu 1,4% in trimestrul al treilea, la 10,1 miliarde euro.

In afara Frantei, vanzarile grupului au scazut cu 3,8%, la 10,9 miliarde euro. Ajustata pentru excluderea efectului ratelor de schimb valutar si pretului carburantilor, cresterea veniturilor pe plan international a fost de 3,7%.

Totusi, scaderile inregistrate in Spania si Italia au fost mai temperate fata de asteptarile pietei.

Vanzarile Carrefour pe pietele europene, excluzand Franta, au scazut cu 1,7% in trimestrul al treilea, la 5,4 miliarde euro. Ajustate pentru variatia ratelor de schimb valutar, aceste venituri au urcat cu 3,8%.

Retailerul francez opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 139 de unitati - 24 de hipermarketuri, 72 de supermarketuri Market, 42 magazine de proximitate Express si un magazin online.

Carrefour a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011.

Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
#vanzari Carrefour 2013, #rezultate financiare carrefour, #vanzari Carrefour Franta, #evolutie piata retail , #Rezultate financiare