Interviurile Business24.ro

Carrefour blocheaza preturile pana la Paste pentru 500 de produse de baza

Carrefour blocheaza preturile pana la Paste pentru 500 de produse de bazaCarrefour / Produse

Carrefour anunta ca a decis sa plafoneze pretul pentru pana la 500 de produse esentiale, in perioada 25 martie - 19 aprilie, pentru a reduce nivelul de neprevazut, in aceasta perioada de incertitudine si restrictii Plafonarea preturilor acopera categorii variate, extrem de solicitate in aceasta perioada, precum: produse de baza (faina, paste,...

Carrefour a revenit pe profit in 2019: produsele organice si marca proprie castiga teren
Un specialist in marketing din Galati cultiva ceapa si morcovi bio: Agricultura a evoluat, poti creste legume si fara chimicale
Peste 200 de fermieri s-au inscris in programul Crestem Romania BIO
Carrefour isi extinde serviciul de Self Service in trei hipermarketuri din Sibiu, Cluj si Iasi
Mutare importanta in comertul online: Carrefour a preluat platforma Bringo
TVA a scazut, dar la rafturi inca nu s-au schimbat preturile - cum explica marile magazine
Reduceri la inceput de an la supermarketuri: Ce oferte au pregatit dupa scaderea TVA
Cartel la supermarket: Carrefour a primit o amenda uriasa pentru ca s-a inteles asupra preturilor
Carrefour a introdus plata ramburs pentru cumparaturile online
Frauda cu electrocasnice in Romania - Opt supermarketuri au conturile blocate
Mesaje ascunse in siglele produselor: de la ursul discret al Toblerone, la explicatia siglei Carrefour
Carrefour a lansat magazinul online. Urmeaza varianta pentru smartphone
Un mare retailer francez incepe sa-si vanda produsele in Romania
Carrefour si Mega Image, suspectate de "aranjarea preturilor" in Belgia
Cum promoveaza Carrefour produsele fabricate in Romania
Carrefour trece la solutii disperate! Taie preturile pentru a atrage clienti
Carrefour reduce numarul produselor comercializate pentru a impulsiona vanzarile
Chinezii, nemultumiti de calitatea produselor Pepsi si Carrefour
Un fost angajat dezvaluie genocidul de la Carrefour
Businessul de sarbatori trece de 2 mld. Euro