Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Am intrat in era increderii in platile mobile - Studiu MasterCard

Am intrat in era increderii in platile mobile - Studiu MasterCard


Experientele digitale pe dispozitivele mobile au inlocuit, incet dar sigur, neincrederea in siguranta platilor mobile, potrivit celor mai recente cercetari.

Concluzia face parte din cel de-al treilea studiu anual intitulat Mobile Payments Study, dezvoltat de MasterCard in parteneriat cu Prime Research si prezentat in cadrul Mobile World Congress.

Pe parcursul anului 2014, studiul a urmarit 19,1 milioane de postari din social media la nivel global, pe Twitter, Facebook, Instagram, pe forumuri, pe Weibo (CN), Google+ si YouTube, cu mult peste numarul de 85000 de postari, urmarite in 2012.

Rezultatele studiului nu arata doar o crestere semnificativa a volumului de conversatii, ci si o schimbare a tonului si a directiei discutiei sociale.

Valul conversatiilor pozitive

Atitudinea generala fata de platile mobile continua sa se imbunatateasca, se arata in studiul MasterCard. In 2014, 94% dintre conversatiile la nivel global au fost favorabile, fata de 77% in 2013 si 70% in 2012.

Conversatiile pozitive s-au concentrat pe inovatie, recompense si loialitate si usurinta in utilizare (91% ton pozitiv).

Securitatea, clasata printre cele mai favorabile subiecte discutate

In total, 91% dintre conversatiile purtate in 2014 pe tema securitatii au fost favorabile, fata de doar 20% in 2012, an in care acesta a fost subiectul care a inregistrat cele mai multe comentarii negative din studiu.

Confuzia si ingrijorarea cu privire la securitatea platilor, mentionate atat in studiul din 2012, cat si in cel din 2013, au fost inlocuite, anul acesta, cu adoptarea si promovarea unor solutii de plata mai sigure.

Tokenizarea si metodele biometrice de identificare, ambele subiecte principale de conversatie in 2014, au contribuit in mare masura la atingerea acestui prag.

Lumea se pronunta in favoarea platilor mobile prin inovatie

Desi conversatiile pe tema securitatii platilor au inregistrat cele mai multe comentarii pozitive din studiu, volumul acestora a fost scazut.

In 2014, conversatiile pe tema inovatiei digitale si a experientelor imbunatatite de pe dispozitivele mobile si online au reprezentat majoritatea discutiilor sociale (71%) printre utilizatori.

Usurinta in utilizare a fost cel mai bine vazut aspect in ceea ce priveste platile mobile (94% atitudine pozitiva).

Utilizatorii au fost incantati sa impartaseasca celorlalti anumite experiente de cumparare de pe dispozitive mobile si, mai exact, modul in care acestea ar putea fi folosite pentru cumparaturi de zi cu zi.

Odata cu usurinta in utilizare, si stimulentele de recompensare suplimentara - precum plata prin intermediul cupoanelor, punctele si programele de loialitate - au fost frecvent aduse in discutia pe tema inovatiei (24% dintre conversatiile utilizatorilor).

Potentialele beneficii suplimentare care urmeaza sa fie integrate in ofertele pentru plati mobile intaresc loialitatea consumatorilor pentru utilizarea dispozitivelor mobile (58% dintre conversatii au fost antrenate de consumatori) si indica oportunitati pentru MasterPass si pentru alte servicii de plati digitale.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1415 ori