MasterCard a pierdut 493,3 milioane dolari, in primele 9 luni New York, 4 nov /Agerpres/ - Compania de carduri de credit MasterCard a pierdut 493,3 milioane dolari (3,79 dolari pe ac?iune) in primele nou? luni, in timp ce, in perioada similar? a an

Marti, 04 Noiembrie 2008, ora 09:52
764 citiri

MasterCard a pierdut 493,3 milioane dolari, in primele 9 luni

New York, 4 nov /Agerpres/ - Compania de carduri de credit MasterCard a pierdut 493,3 milioane dolari (3,79 dolari pe ac?iune) in primele nou? luni, in timp ce, in perioada similar? a anului trecut, a ca?tigat 781,6 milioane dolari (5,73 dolari pe ac?iune), informeaz? agen?ia EFE.

A doua mare companie de carduri credit din lume a incasat, in perioada ianuarie - septembrie, 3,766 miliarde dolari, cu 25,7 la sut? mai mult fa?? de perioada similar? a anului trecut, cand veniturile au totalizat 2,994 miliarde dolari.

In trimestrul al treilea, MasterCard a inregistrat pierderi in valoare de 193,5 milioane dolari (1,49 dolari pe ac?iune), fa?? de un ca?tig de 314,4 milioane dolari (2,31 dolari pe ac?iune) in aceea?i perioad? din 2007.

Dac? se exclud cheltuielile excep?ionale, compania a ca?tigat 322 milioane dolari (2,47 dolari pe ac?iune), peste a?tept?rile anali?tilor de la Wall Street, care calculaser? c? MasterCard va anun?at un ca?tig de 2,22 dolari pe ac?iune.

Compania, cu sediul la Purchase (New Jersey) a incasat, in perioada iulie-septembrie, 1,338 miliarde dolari, cu 23,6 la sut? mai mult fa?? de trimestrul al treilea din 2007, cand a ob?inut venituri nete in valoare de 1,082 miliarde dolari.

In primul semestru, compania a inregistrat o pierdere net? de 300 milioane dolari.

Pan? la 30 septembrie, institu?iile financiare emiseser? 970 milioane carduri MasterCard, cu 10,3 la sut? mai multe fa?? de aceea?i dat? din 2007.

Pre?edintele ?i director general al MasterCard, Robert Selander, s-a ar?tat satisf?cut de rezultatele companiei din trimestrul al treilea, ob?inute in 'timpul unor provoc?ri economice f?r? precedent'.

'De?i nu suntem imuni la efectul pe termen lung al actualului context economic, ne-am concentrat mai atent pe structura noastr? de costuri', a ad?ugat Selander.