Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

De ce sa apelezi la marketing tranzactional?

De ce sa apelezi la marketing tranzactional?

"Marketing-ul tranzactional este foarte important pentru o companie care doreste sa se vanda cumparatorilor sai. Traim intr-o lume a cumparatorilor", a declarat pentru 3idei, Marius Stancescu, presedinte Riff Holding International.

Apelati la marketing-ul tranzactional

“In Romania nu s-a facut niciodata marketing tranzactional datorita faptului ca piata era una a vanzatorilor, iar acum este o piata a cumparatorilor”, a subliniat Stancescu in interviul acordat 3idei.

"Marketing-ul tranzactional este foarte important pentru o companie care doreste sa se vanda cumparatorilor sai. Traim intr-o lume a cumparatorilor", a adaugat acesta.

Reprezentantul companiei este de parere ca marketing-ul tranzactional este foarte important in momentul in care din ce in ce mai putine companii reusesc sa gaseasca cumparatori pentru a se vinde.

Tranzactiile sub 1 milion de euro vor creste semnificativ

“Piata de achizitii si fuziuni a suferit o contractie majora in 2010, asa cum a suferit intreaga economie a Romaniei. O emulatie a acestor tranzactii este foarte greu de presupus ca se va mai intampla in urmatorii 4-5 ani, fiindca apetitul investitorilor straini a scazut semnificativ”, a declarat pentru 3idei, Marius Stancescu, presedinte Riff Holding International.

In opinia acestuia, ar trebui abordate din ce in ce mai mult tranzactiile sub 1 milion de euro.

“Exista aceasta piata in Romania si cu siguranta se va vedea ca va creste semnificativ numarul de tranzactii sub 1 milion de euro. Inainte acest lucru nu era abordat pentru ca erau foarte multe tranzactii la paliere intre 5-10 milioane de euro”, a declarat Stancescu pentru 3idei.

De asemenea, acesta a subliniat importanta organizarii activitatilor de business brokeraj in jurul activitatilor de consultanta pentru a sprijini actiunile de tranzactionare.

“Ma refer aici la activitati de “due diligence”, de audit financiar, de consultanta juridica care sa faca un front comun cu brokerii de business sa se apropie cat mai mult de interesele vanzatorilor”, precizat Marius Stancescu.

Vezi video pe 3idei.ro

Vezi si:


Clauzele abuzive introduse de banci cauza celor mai multe litigii


Romanii incep sa apeleze la credite de consum pentr masini second hand


Leasing-ul financiar in 2010: in cadere de 30%


De ce sa cumperi un soft ERP pentru compania ta?



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2392 ori