Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Preturi reduse cu 20% la produsele romanesti comercilizate prin Ikea

Preturi reduse cu 20% la produsele romanesti comercilizate prin Ikea

Peste 550 de produse fabricate in Romania, din cele 7.000 comercializate in primul magazin Ikea, deschis miercuri la Bucuresti, au preturi mai mici cu 20 la suta decat produsele similare provenite de la furnizori din alte tari.

Produsele Ikea au termen de garantie ce variaza intre un an si 25 ani, in functie de tipul articolelor. Inlocuirea sau repararea produselor ce prezinta anumite defecte se face pe baza bonului de casa sau a facturii fiscale a articolul cumparat.
Compania suedeza Ikea are magazine in tarile balcanice, Grecia, Turcia si Romania, urmand sa se mai deschida alte magazine in Cipru si Bulgaria.

Magzinul Ikea se afla in complexul comercial Baneasa pe o suprafata de 26.000 mp.
Ikea, unul dintre cele mai mari lanturi din lume din domeniul mobilierului si accesoriilor, incearca sa introduca in Romania un nou comportament de shopping testat deja de ziaristi in data de 15 martie.

Directorul de marketing pentru Ikea Romania, Mihaela Muresan, a spus ca noul concept de magazin Ikea aduce pe piata romaneasca, la fel cum practica si in celelalte tari, un procedeu unic de cumparaturi.

La intrarea in magazin, potentialii cumparatori primesc creioane si pliante cu prezentarea magazinului, recomandarile din brosuri fiind insotile de o rubrica speciala numita Notite, unde acestia noteaza randul si sectiunea de prezentare a produselor, pentru ca ulterior sa le poata ridica cu operativitate din depozitul magazinului.
Cumparatorii pot urma un traseu marcat cu sageti pe sectiunea pe care doresc sa o viziteze si pot testa produsele de mobilier.

Magazinul, cu o suprafata de 26.000 de metri patrati, acopera doua etaje unde este expus mobilier pentru bucatarii, dormitoare, sufragerii, camere de baie, camere pentru copii, sau de birou. De asemenea, pot fi cumparate accesorii si decoratiuni de mobilier.

"Produsele sunt imbinate cu inspiratie, functionalitate si accesibilitate, astfel incat clientii sa le poata alege in functie de preferintele, dar si de posibilitatile lor financiare", potrivit directorului Ikea, Mihaela Muresan.

Daca cumparaturile sunt multiple si voluminoase, clientii pot inchiria un suport de bagaje, iar cei care doresc transportarea si asamblarea produselor pot apela la un birou specializat.

Pretul pentru transportul la domiciliu a maxim cinci produse, indiferent de marimea lor, in Bucuresti si linia de centura, este de 50 lei. Cele 5 produse pot cuprinde maxim o canapea, pentru fiecare canapea in plus costul de transport este de 30 lei/bucata, iar pentru fiecare pachet plat aditional se mai platesc 4 lei.

Transportul produselor se realizeaza pana la usa locuintei, indiferent de etaj, iar pentru montaj sau asamblare se mai plateste inca 10 la suta din valoare produsului achizitionat, dar nu mai putin de 35 lei.

Primul magazin Ikea din Romania se deschide in cadrul Complexului comercial Baneasa, la iesirea din Bucuresti, pe data de 23 martie 2007. Clientilor Ikea le sunt oferite peste 2.400 de produse, din care 80 de articole se comercializeaza la preturi mult mai mici decat cele prezentate in catalogul Ikea.

Un restaurant Ikea este amplasat in incinta magazinului si ofera clientilor posibilitatea sa serveasca un meniu suedez, in traditia si regulile liber acceptate in Suedia ale companiei, de a lasa mesele curate pentru urmatorii clienti.

"Magazinul Ikea din Romania va fi al 253-lea din lume, si apreciem ca, pana la sfarsitul anului 2007, se vor inregistra peste doua milioane de vizitatori si posibili cumparatori", a declarat, pentru ROMPRES, Mihaela Muresan.

Marca Ikea a fost inregistrata in 1943 in Suedia, aceasta extinzandu-se cu timpul. In prezent, produsele Ikea sunt prezente in 35 de tari.
Numarul total al vizitatorilor, la nivel mondial, a fost de 500 milioane in anul 2006, iar numarul total al cataloagelor Ikea distribuite a fost de 174 milioane.

Cataloagele Ikea sunt unice ca prezentare pentru toate tarile unde se afla magazine Ikea, cu atat mai mult cu cat produsele si serviciile au acelasi pret indiferent de tara unde se comercializeaza. In Romania au fost distribuite circa 160.000 de cataloage, la domiciliile potentialilor clienti din Bucuresti si localitatile limitrofe capitalei.

Bloombiz
(Sursa: Rompres)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1829 ori