Bricostore si Altex deschid un electrocomplex de 15 milioane euro

Vineri, 16 Iulie 2004, ora 11:10
1393 citiri

Proprietarii magazinelor Bricostore si Altex vor sa deschida in Bucuresti, in toamna, un supermagazin pe doua niveluri care sa ofere consumatorilor, la un loc, produse pentru casa si gradina si electrocasnice.Managerii celor doua retele comerciale au declarat ca vor sa investeasca impreuna deoarece afacerile lor nu se concureaza, ci se completeaza.

Anul acesta, in noiembrie, in zona comerciala Orhideea va fi deschis electrocomplexul Bricostore-Media Galaxy, un hypermagazin cu A"de toateA" pentru locuinta.

15.000 de metri patrati

Investitia comuna se ridica la 15 milioane de euro si se va concretiza intr-un spatiu comercial cu doua etaje si o suprafata comerciala de peste 15.000 de metri patrati (vezi cele doua machete). Parterul va fi ocupat de articole pentru decoratiuni interioare, amenajari si accesorii pentru locuinta si gradina, comercializate de retailer-ul francez Bricostore.

La etaj, reteaua Altex va deschide al treilea Media Galaxy din Romania, cu produse electronice si electrocasnice. Legatura intre cele doua spatii comerciale va fi asigurata de scari rulante in interior si de un lift panoramic.

Electrocomplexul va avea o parcare cu 200 de locuri, impartite echitabil intre cei doi parteneri, o cafenea, o gradina amenajata, dar si un serviciu bancar de unde clientii pot contracta credite rapid. A"Aici consumatorul va gasi tot ceea ce isi doreste pentru casa. Va fi un loc unde fiecare membru al familiei isi va gasi ceva interesantA", a spus managerul Altex, Dan Ostahie.

El spune ca mizeaza pe un flux zilnic de 5.000 de vizitatori si pe vinzari de 1,5 milioane euro, medie lunara. Dan Ostahie afirma ca unul dintre segmentele de consumatori pe care vrea sa le atraga in noul complex sint studentii care locuiesc in apropiere.

Doua Bricostore pe an

Philippe Bresson, directorul general al Bricostore, a spus ca discutiile pentru acest proiect cu Altex au inceput anul trecut. A"Este o relatie de afaceri, pentru un proiect complementar. Fiecare firma are un alt virf de vinzari: Bricostore, din primavara pina la mijlocul verii, Altex, in perioada sarbatorilor.

Acest proiect permite celor doua societati sa-si puna in valoare propriile concepteA", a explicat Philippe Bresson. Separat de acest proiect, Altex intentioneaza sa extinda conceptul Media Galaxy - un magazin care vinde electronice si electrocasnice din asa-numita A"gama de topA" si a carui tinta principala e formata din clientii instariti - in toate orasele cu peste 300.

000 de locuitori. La rindul sau Bricostore vrea ca din 2005 sa deschida cite doua magazine pe an in Romania, investind intre 7 si 8 milioane de euro pentru fiecare spatiu in parte.

Sursa: Evenimentul Zilei