Afacerile Amway Romania au crescut cu 50% anul trecut

Marti, 20 Martie 2007, ora 11:25
1136 citiri

Amway Romania Marketing S.R.L, companie de vanzari directe, a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 102,8 milioane lei, cu 50% mai mult fata de anul precedent, datorita diversficarii gamei de produse si a investitiilor in cercetare si dezvoltare, anunta un comunicat remis marti.

In 2006, cifra de afaceri a companiei a ajuns la 102,8 milioane lei (29,2 milioane euro), dupa ce in 2005, Amway Romania Marketing a derulat afaceri de 69,58 milioane lei (19,2 milioane euro). Potrivit oficialilor companiei, primele doua luni ale acestui an indica o noua crestere de 25%.

"Aceste rezultate se datoreaza atat interesului sporit al consumatorilor romani pentru produsele noastre, cat si dezvoltarii portofoliului de produse din gamele Frumusete si Sanatate", a declarat in comunicatul companiei, George Popescu, Branch Manager Amway Romania.

Amway comercializeaza, in sistem multi-level-marketing, produse pe diverse segmente: suplimente alimentare cu continut de vitamine si minerale, produse de uz casnic, produse cosmetice pentru ingrijirea tenului si machiaj, produse de ingrijire personala si parfumuri. Produsele sunt fabricate in proportie de 95% in Statele Unite, iar restul in Irlanda si Germania.

Compania Amway Romania Marketing S.R.L a intrat pe piata romaneasca in 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway existente in intreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 600 de produse din diverse game.

Amway a fost infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si este astazi dintre cele mai mari companii de vanzari directe din lume. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 6,3 miliarde de dolari in 2006 prin intermediul a peste 3 milioane de intreprinzatori independenti.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)