De la creditul cu buletinul, la cardul de credit co-branded

Marti, 21 Noiembrie 2006, ora 14:45
933 citiri

Flanco si Cetelem IFN SA lanseaza cardul de credit co-branded Flanco-Cetelem, sub sigla Mastercard, informeaza un comunicat remis Bloombiz. Campania de emitere a acestor carduri, inceputa in cursul lunii octombrie, va inregistra pana la sfarsitul acestui an peste 100.000 de unitati. Emis sub sigla MasterCard, cardul reprezinta un instrument de plata pentru clientii care achizitioneaza, prin credit, produse din reteaua Flanco.

Cardul de credit Flanco-Cetelem este oferit clientilor Flanco dupa incheierea unui contract de credit in reteaua de magazine, fara a necesita prezentarea unor documente suplimentare solicitate in astfel de situatii. Prin intermediul extrasului de cont pe care posesorii cardului il primesc lunar, cei doi parteneri vor trimite informatii personalizate legate de ofertele promotionale valabile exclusiv pentru posesorii acestui card. Cardul poate fi utilizat atat pentru a achizitiona produse Flanco, cat si in retelele de comercianti si ATM-uri, in Romania si in strainatate, oriunde este acceptat MasterCard.

Limita de creditare a cardului se ridica la 5.500 euro, iar dobanda anuala efectiva este de 25%. Perioada de gratie a cardului nu va depasi 45 de zile, potrivit Cetelem.

Utilizatorii cardului de credit Flanco Cetelem pot participa, in perioada 22 noiembrie 2006 - 31 ianuarie 2007, la o tombola cu 1060 de premii: 2 automobile Renault, 8 televizoare LCD Philips, 50 sisteme audio JVC si 1.000 de premii a 100 lei (1.000.000 lei vechi).

"Intentionam sa oferim clientilor nostri oferte personalizate in functie de necesitatile si asteptarile lor. In viziunea noastra, comunicarea eficienta este cea adresata direct fiecarui client, in functie de stilul de viata si de resursele sale. Acesta este motivul pentru care am ales impreuna cu partenerul nostru sa oferim utilizatorilor de card solutii de finantare si avantaje importante in reteaua de magazine", a declarat Phillippe Foursy, Directorul General al Cetelem IFN SA.

Aparut imediat dupa lansarea pe piata a cardului Cetelem "Cardulescu", cardul co-branded Flanco-Cetelem beneficiaza de experienta Grupului Cetelem, divizia de carduri de credit Aura, ce numara astazi peste 18 milioane de utilizatori. Cardul poate fi folosit oriunde in lume apare sigla MasterCard si este procesat prin intermediul First Data Romania.

Cetelem IFN SA este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%. Societatea a luat nastere in mai 2005 prin preluarea Credisson International de catre Cetelem, divizia furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul 1 pe piata creditului de consum din Europa Continentala.

Grupul Flamingo International cuprinde trei lanturi de retail: Flanco (inclusiv Flanco World), Flamingo si Future Shop si o companie de distributie a produselor IT, FDC. Cele trei lanturi de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice, atat in Romania, cat si in Bulgaria si Serbia-Muntenegru.

Bloombiz

Radu Scarlat (Bento) la Quarterly Report 3: ”Rezultatele din 2023 au fost un record pentru noi”
Radu Scarlat (Bento) la Quarterly Report 3: ”Rezultatele din 2023 au fost un record pentru noi”
Radu Scarlat, Director General & Președinte al Consiliului de Administrație Bento, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de...
Investiții inteligente în mobilierul pentru camera copilului
Investiții inteligente în mobilierul pentru camera copilului
Când vine vorba de amenajarea camerei copilului tău, fiecare piesă de mobilier pe care o alegi joacă un rol crucial în crearea unui spațiu atât funcțional, cât și primitor. Mai mult...