Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ma?inile premium merg bine ?i-n vreme de criz?

Ma?inile premium merg bine ?i-n vreme de criz?

Chiar dac? vanz?rile de autoturisme noi sunt in sc?dere, pre?edintele Automobile Bavaria sper? ca veniturile companiei s? ajung? la 345 milioane de euro. Deschiderea celor dou? showroomuri din zona de nord a Capitalei reprezint? cea mai important? decizie managerial? a lui Michael Schmidt. Michael Schmidt a pornit afacerea Automobile Bavaria in 1994, la Bra?ov. El vindea automobile BMW importate din Germania.


La Bucure?ti, primul sediu a fost intr-o cl?dire de birouri in zona

Unirii, pentru ca apoi firma s? se mute la World Trade Center. In

primul an de existen?? pe pia??, Automobile Bavaria a vandut 11 ma?ini

BMW. Anul trecut, firma a livrat 2.700 de automobile, un record pentru

companie.


Prima ma?in?, un BMW Seria 5 din 1974


Prima ma?in? pe care a avut-o a fost un BMW 520, fabricat in 1974, iar

cel mai impresionant model al casei bavareze este, in opinia lui

Schmidt, BMW 850 CSi. In prezent conduce un BMW Seria 7.


Showroomurile, decizii importante


Pe plan profesional, pentru Schmidt, cele mai importante decizii au

fost deschiderea sediului din Otopeni ?i, apoi, a celui din B?neasa.


Al doilea moment a fost investi?ia din B?neasa, care a impulsionat la

randul s?u afacerea, dar eticheta ei de pre? a ajuns la 12 milioane de

euro.


Modelele premium noi ?i rulate se vand bine


Michael Schmidt spune c? pan? acum criza financiar? nu ?i-a f?cut

sim?it? prezen?? deplin in segmentul premium in Romania. Ins? in viitor

o parte din clien?i vor evalua mai mult oportunitatea de a investi

intr-o ma?in? scump?. Totu?i, consider? Schmidt, intre factorii care

determin? achizi?ionarea unui automobil BMW, cel aspira?ional are o

pondere important?.


Vanz?rile de ma?ini rulate reprezint? o alt? ni?? pe care a intrat

firma lui Schmidt. “Chiar ?i pe segmentul de ma?ini rulate, cele

comercializate de noi, BMW Company Cars, au un statut aparte, datorit?

calit??ilor lor ?i condi?iilor de garan?ie.


Nu concur?m cu samsarii romani ?i nici m?car cu autohausurile din

Germania, pentru c? vindem alte produse, care au istoric cunoscut, care

sunt produse ?i folosite de BMW Germania. Pur ?i simplu, nu este vorba

de acelea?i ma?ini”, spune Michael Schmidt.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1695 ori